Yadda Films hadde ikke med noen film i UKM i år, men vi var tilstede på lokalmønstringa der vi fikk utdelt kulturstipend fra kommunen på 5000 kroner![]()
Hei på dere!
Tenkte bare av ren nysgjerrighet og spørre hvem som er med på
årets UKM jeg?
Er selv med med filmen "I morgen I dag", sammen med erdnis her på forumet :wink:
man who casts no shadow has no soul.
Yadda Films hadde ikke med noen film i UKM i år, men vi var tilstede på lokalmønstringa der vi fikk utdelt kulturstipend fra kommunen på 5000 kroner![]()
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Er nok for gammel for UKM, men jeg hjalp noen elever med redigering av deres innslag... En parodi på TV2's parodi på påskenøttene... Kalt "UKM nøttene" Ble 4m 57sek. De kom videre fra den kommunale finalen... skal til fylkesfinalen i Bodø om en mnd.
S.
Kom til fylkesmønstringa med ein trailer til Jens Blond 2. Hadde og eit innslag med musikkvideo, men den gjekk ikkje vidare. Mine bidrag var dei einaste på lokalmynstringa.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Vi kom videre med vår kortfilm "I Morgen I Dag", kortfilmen "Når Alt Kommer Til Alt" kom også videre fra lokalmønstringen her i Hole. Neste stopp er Fylkesmønstringen i Drammen.
Vi kom til Landsmønstringen ifjor med kortfilmen "Eplelyst" som forresten gikk på NRK for ikke så lenge siden som reklame for UKM. Håper det går like godt i år som ifjor!
Håper på å møte noen av dere her på forumet i Landsmønstringen hvis vi når så langt :wink:
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Vi deltok med skrekkfilmen "Se min kjole".
Var meget lite fornøyd. Men også litt fornøyd, siden vi laget den i hui og hast 5 dager før arrangementet. Dårlig lys og masse feil.
Den kom ikke videre.
Filmen (15min)
Vi gikk videre med animert musikkvideo (2d) i Haugesund. Painfull Death-film!!
Jeg spiller i et band, "beatdown", som bassist. joina en uke før lokalmønstringa, og kom videre til fylkesmønstringa. fikk 3 dager på å lære låten, og har bare spilt bass i rundt et år!
Var også kameramann for filmen "djevelens tjener" som også kom videre (søk the devils servant på youtube).
Bokmerker