Det så veldig interessant ut! Ja, noen som vet noe? Erfaringer? Virker veldig bra.
Hei,
Jeg vurderer å søke Noroff i Bergen til høsten. Er det noen som kan fortelle meg litt om hvordan det er der, hvordan utstyr man får tilgang til, hvordan kompetanse det er på lærerne og så videre? Hvilken aldersgruppe er studentene?
Så at det var en tidligere post på dette, men den gikk ikke på det samme.
Det så veldig interessant ut! Ja, noen som vet noe? Erfaringer? Virker veldig bra.
ka får ett linje du tenker på? utstyre varierte.
andbefale att du tar en prat med dem de e snill. spør dem alt du lurte på og be gjerne om studie plan for fage og fårdi at det er en plan over kva dere skal gå ijennom aløpe av under visniongs åre
55 30 37 00
hehe, skal ikke stjele tråden fra Tommy her nå... men jeg tenkte på Film og TV-produksjon...
Er NOROFF en videregående skole eller er det en høyskolen?
de e en privat skole på høy skule o universitet niveux. du kan fulføre me bachelor elar master grad i utlande på noe univrsetiter so akkredittere norof institute.
Ok. Så man trenger ikke å ha studiekompetanse for å komme inn der?
Nei. Det er privat...
Takk! Høres jo egentlig ganske kjekkt ut, hvis jeg får ræva karakterer på videregående! :P
skal du imidlertid dersom du velger og byge på i uytlanne og skla financiere det me lånekase lån ja, da kreve s det at du har studie kommpetangse. imidlerti.
anbefale åg gjåre en innsatts på gymnasie. kan kome gått me senere!
Bokmerker