Testa med et annet firewire kort?
Pc registrerer ikke at kamera er koblet til!
Jeg har slitt med dette problemet i ca. 4 måneder nå å det begynner å irritere meg kraftig! det er sommer og da må jeg ha dette problemet av veien!
Det er kun på min maskin det ikke fungerer! har prøvd andre og der fungerer det fint! noen som kan hjelpe?
Testa med et annet firewire kort?
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
"Jeg" har bare ett da... Jeg har ikke testa med et annet men det fungerte på en annen pc som jeg sa over.
Hvilket hovedkort har du!? Sjekka med produsenten om du kansje trenger noen oppdatering!?
Og en ting som faktisk pleire og fungere, er og bytte plasering på korte ditt, inne i maskinen! Bytte sokket rett og slett!
Brukte og gjør det rett-som-detvar, på skola!![]()
ulken. boy wonder....
Sjekk om du finner firewire kortet på enhetsbehandlingen. System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling
Takk for hjelp.
skal prøve det ut!![]()
Byttet plassering men det fungerte ikke.
Fant ikke på enhetsbehandling.
![]()
Har du 1394(firewire) som egen tilkobling på nettverkstilkoblinger?
Nei, jeg har ikke det.
Da er ikke firewire kortet ditt instalert. Gjør som Bulken sa og oppdater drivere til hovedkort og firewire kort. Produsenten og navnet på kortet finner du under oppstart av pcen, antagelig den første siden som kommer opp (pleier å være en stor logo og sånn), hvis ikke så står det også på selve hovedkortet. Finner du produsenten til firewire kortet så trur jeg det ikke er så mange forskjellige drivere å velge mellom (antar at de kjører èn driver på alle firewire kort)
Bokmerker