Det var slettes ikke ille. Bare 2300 færre enn NAF.
Det nye nordeuropeiske nettstedet nordfilm.net er nå oppe i nærmere 60 medlemmer fra seks land. Norge er bra representert, men vi vil gjerne ha enda flere nordmenn med. Det er blitt lagt ut flere nye filmer på Nordfilm i det siste, men også der skulle vi gjerne ha Norge bedre representert. Nordfilm skal utvikle seg til et knutepunkt hvor folk fra mange land kan se og kommentere hverandres filmer. Diskusjonsforumet i Nordfilm er også i gang nå. I tillegg kan det bli holdt online filmkonkurranser.
Meld dere inn, folkens!
Det var slettes ikke ille. Bare 2300 færre enn NAF.
Hva er vitsen med så mange slike forum. En har jo også dvoted.net som er et halvveis offentlig nordisk samarbeid som går på AKKURAT det samme...
Til Kenny: NAF har jo holdt på noen år, da.... Nordfilm er derimot i startfasen.
Til Henrik: dvoted er for young filmmakers, mens Nordfilm er for alle. Nordfilm spenner også geografisk videre enn dvoted. Hvorfor ikke ha mange forum, forresten? NAF og nva.no lever jo side om side...
Det er jo egentlig helt fint å ha mange forum, men man får ikke samlet folket hvis man har 100 forum. Har man bare 1 forum så klarer man lettere samle eliten av norske amatørfilmskapere. Om du skal lansere et nytt forum må du faktisk ha noe som fenger folk. Nettsiden laster seint og har verden styggeste design. Hva har fuglen med film å gjøre? Og hvorfor er den i elendig gif oppløsning? Så lenge du ikke kan lokke oss med flere aktive brukere, design man kan leve med (jeg hater alt som har med fiffig design å gjøre og av den grunn elsker jeg NAF, nesten så det er for mye design her også), aktive admins med hensikt å styre forumet den riktige veien eller stort amatørfilmarkiv, så er det bare gi faen. Dette virker litt som Vidar Kleppe når han ble utstøtt fra Frp, så gikk han for å starte sitt eget lille parti i troen om at han skulle sanke inn alle stemmene fra Frp... he didn't. Du har ikke engang en kul logo og heller ei et fett navn på forumet ditt. Det er absolutt ingenting som trekker og jeg kan ikke finne disse nye filmene du snakker om. Kanskje du burde legge ved direkte linker slik at uinteresserte stabeiser som meg kanskje har noe å se frem til på forumet ditt. Bare en tanke...
Dette er andre gang det åpnes ett emne om dette nettstedet.
Jeg håper at du kanskje heller kan legge inn en lenke om nettstedet her i stedet. Og da hadde det selvsagt vært hyggelig om også dere lenket oss.
Dette emnet stenges da det desverre bryter med våre forumregler (6).
Administrator
Norsk Amatørfilmforum
Bokmerker