Er det Film og TV linja på Noroff du mener?
Hei, er NOROFF en bra skole å starte på? burde jeg søke på den? er privat skole.
noen som går på den eller noe lignende?
Eller så blir det elvebakken VGS, altså ikke privat!
www.noroff.no
![]()
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Er det Film og TV linja på Noroff du mener?
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Regner med det! Hvis ikke så er det skuffende, Freddy :roll:
EDIT: Ser de diskuterte en del "skoleting" på denne trådenStår vel noe om Noroff der, men vet ikke om det er til noe hjelp.
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Hei hei.
Ettersom hva jeg har hørt er folk fornøyde med noroffmediegymas ja..
mest klaging på at man må ta de obligatoriske fagene (matte og gym og sånt) men sånn er det jo overalt..
Nå er det jo dager for søking til skule..
og jeg lurte på akkuratt Noroff Mediegymnas det står at det koster 10000kr pr år og du får tilgang till Bærbar pc heile året...
ER dette ein grei skole og gå på, lærer du mye osv.. ?
og kan du søke rett etter 10 årig grunnskole...? 8O
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
ja, man kan søke på Noroff MediaGymnasium...
Er det et slags alternativ til videregående? Altså en privatskoleversjon av videregående med medielinje? :roll:Opprinnelig postet av Freddern
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
jepp, der sa du det
Jeg trodde nemlig først at du mente Film og TV linja deres.
Hvis det er dyrt å gå der ville jeg heller tatt medielinja på Elvebakken som du nevnte hvis jeg var deg. Så kan du heller spare de pengene og ta Film og TV linja deres etter du er ferdig med videregående. Eller Film og TV på NISS. Avhenger jo selvfølgelig om du planlegger å ta et par år på filmskole etter videregående eller ikke. Det er nå ihvertfall min mening :wink: .
10000 er ikkje dyrt da....
ag Aeger din MamMa
Bokmerker