Det er visst en film ved navn "Hannibal" som kommer i 2006, men den handler om en annen Hannibal.
Er det noen her som vet om det kommer en ny film om alles favoritt kannibal, hannibal!?![]()
Har lest noe på noen sider om at det skulle komme noe "neste år" og det var fra 2003.. Så det må jo selvsagt være feil :?
Noen som vet? :P
Det er visst en film ved navn "Hannibal" som kommer i 2006, men den handler om en annen Hannibal.
e're all living in America
Så akkurat noe annet på IMDB, Young Hannibal: Behind the Mask som kommer i 2006.
Ja så det jeg og nå...
Men skuffende at Hopkins ikke skal spille Hannibal, men siden det er en yngre versjon det er snakk om er nok ikke det så lett![]()
Var det ikke noe med at Vin Diesel som skulle spille Hannibal? :?
Følte det var nok med Silence of The Lambs. Den stod veldig bra som en stand-alone film.
Vin Diesel? Nei takk for min del, han passer sinnsykt bra som Riddick, og der stopper det for min del... (Nå skal det nevnes at jeg bare har sett et fåtall av hans filmer: Pitch Black, Riddick, Fast n..., xxx og Saving Private Ryan) Det skal sies at I SPR, så gjorde han ikke en dårlig jobb, syns nå jeg...
Jeg tror at disse kunne ha gjort en god jobb:
- Gary Oldman (Er frelst i han, har noen fantastiske roller bak seg, samt han har spilt i en av produksjonene, Hanibal. Kanskje han begynner å bli litt gammel derimot.)
- Brad Pitt (Vet en del komme til å SLAKTE meg for denne, men se på Fight Club, 12 Monkeys, 7 Years in Tibet og Interview with a Vampire. Med en skikkelig knall regissør, som klarer å få han til å gå vekk fra den standardiserte BP-rollen: Mr. and Mrs. Smith f.eks, så kunne han har gjort en god jobb. Nå snakker jeg ut fra en standard som er Vin Diesel her altså.)
- Edward Norton (Har ikke tid til å komme med store utdypninger her, må stikke.)
- Ralph Fiennes (Har ikke tid til å komme med store utdypninger her, må stikke.)
- Kan komme på flere senere...
o worries...
Det hadde jo blitt litt rart, siden han spilte Francis Dolarhyde, drapsmannen i Red Dragon.- Ralph Fiennes
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
http://imdb.com/title/tt0367959/
Her står det at Gaspard Ulliel skal spille Hannibal...
Filmen som Vin Diesel skal spille i, og regissere, handler om en kriger fra karthago, rundt 200 år f.kr. og de puniske kriger mellom Karthago og Romerriket. Denne krigeren het Hannibal Barca.
Bruk IMDb, og les!
nå skal det jo nevnes at Silence of The Lambs slettes ikke er en stand-alone film..Følte det var nok med Silence of The Lambs. Den stod veldig bra som en stand-alone film.
Den første Hannibal filmen var Manhunter fra 1986 med Brian Cox i rollen som Lector..... og etter min mening en mye bedre film enn oppfølgerene bortsett fra Silense of The Lambs da.. Manhunter er forresten den samme historien som Red Dragon, og derfor ble Silence og The Lambs på en måte en toer/en oppfølger
Bokmerker