Likte den ganske godt jeg, men bildene som fadet der oppe skiftet alt for fort..
Endelig klart å koke sammen en fungerende nettside med litt filmer og bilder, har ikke fått lagt ut så altformye ennå, men det kommer.
Webdesign er ikke min sterkeste side, så det er ikke det optimale vi kunne tenkt oss, men slik går det når en skal gjøre ting selv.
Ta gjerne en titt og mer en gjerne gi tilbakemelding om ting fungerer som en side. (tjenester siden er ikke lagt ut ennå)
http://www.blackboxmedia.no
8O
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Likte den ganske godt jeg, men bildene som fadet der oppe skiftet alt for fort..
Jeg synes at den så stilig og stilren ut, jeg da. En orddelingsfeil på forsiden: "Film siden" skal nok være "Filmsiden" (får vondt i hodet av å lese sånne ting, så det må påpekes for at jeg skal føle meg litt bedre).
Medieavspilleren fungerer godt. Fotografiene så fine ut. Tjenester var tom som nevnt. Kontakt virket greit. Det hele så gjennomført ut. Du sier selv at du ikke har fått lagt ut så altfor mye ennå, men det kommer vel. Så hittil synes jeg at den virker veldig bra.
Dette var flott! Enkelt og bra!
Må si jeg likte siden godt jeg også. Regner med du skal ha andre ting på forsiden en når og hva nettsiden sist vart oppdater med?
PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
Camera: SONY HVR HD1000E
Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion
Er det meningen å ha et så overdrevent stort tomrom under copyright'n?
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Hmm, i forbifarten har jeg faktisk glemt å fikse det, skal ha fler bilder en bare de 4 som det sirkulerer gjennom og.Opprinnelig postet av alekstef2
Em, oppsOpprinnelig postet av SkeletonKey
ops: Sikkert ikke den eneste, men den er fiksa nå.
Da bruker du nok Internet Explorer, det jeg prøvde på var å låse backbildet til bakrundenen slik at det dekker fra topp til tå, men IE har lyst å være sær så jeg må komme opp med en annen løsning på dette. Evt bare lage en avrundet kant der nede.Opprinnelig postet av Yadda
Takk for tilbakemelding, kommer tibake med mer når jeg førler endringene har blitt implementert i siden og litt mer stoff lagt ut :wink:
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Det fungerer i Firefox ja, men ikke i Internet Explorer 7 og heller ikke i Opera 9.51.
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Syns det dessignmessig er helt greit.. Ikke noe revolusjonerende.. Fin logo..
Teknisk så liker jeg ingen sider som er bygd opp 100% av flash. Mye av denne siden kun vært laget uten flash,og heller brukt flash på de stedene (i HTML`en) der det hadde vært nødvendig.
De som ikke har flash innstallert nå vil ikke få opp noe av siden din.
Siden din vil ikke fungere på iPod/iPhone heller, sånn, om det en gang skulle være aktuelt.![]()
Bokmerker