skal jeg gi meningen min utifra "Domino" eller "Nighttime"?
Nå har jeg endelig fått satt sammen en webside for Nighttime! Foreløpig står det kun om vårt nyeste prosjekt "Domino" der, men etter hvert vil også selve Nighttime sidene bli oppdatert!
Følg linken under for å komme til siden:
http://www.nighttime.tk
Er det noen kommentarer til siden?
skal jeg gi meningen min utifra "Domino" eller "Nighttime"?
ww.dexzy.com
www.forum.dexzy.com
dot.tk domene. Uff uff
et tips er å fjerne popupen (gjøres i instillinger på my.dot.tk)
Foreløpig er det jo ikke noe å kommentere på siden til Nighttime, men det kommer forhåpentligvis til helgen!Opprinnelig postet av Dexzy
Det er gratis da! Også er det jo lettere å opplyse folk om www.nighttime.tk i stedet for å be folk om å skrive inn home.online.no/~da-sol/Opprinnelig postet av Kyrre
Litt tungvint, og jeg gidder ikke betale for hjemmeområde heller!!!
EDIT: Har fjernet haka om popup i my.dot.tk, men får fortsatt opp 1 popup!
Nå har jeg oppdatert designen på Nighttimes sider. Foreløpig er det kun en side uten linker, men hva synes dere?
Link
PS: De gamle sidene fungerer som før, inntil de nye er ferdige!
Stilig side, likte den... Synes spesiellt knappene var fine!![]()
isforstå meg rett...
Når dere åpner siden, er dere nødt til å bruke scrollerne for å se hele siden? For når jeg lagde designet var planen at på en PC med 1024x768 skulle siden akkurat fylle internett explorer. Det gjorde den ved PCen jeg satt og arbeidet på, men når jeg sjekket siden her på jobben i dag (med 1024x768) så måtte jeg scrolle! Noen ideer om hvorfor?
Og hva slags oppløsning er mest vanlig på skjermer nå til dags? 1024x768 og oppover?
Noen som vet hvordan en kan låse baksiden slik at kun teksten beveger seg og ikke bakgrunnen? (tenker websider/html)
Hvis jeg husker riktig:
bgproperties="fixed"
dette betyr at bakgrunnen er låst, vet ikke hvor mye HTML du kan, men linjen over skal limes inn i body-tag'en så det ser ca slik ut
<body background="bildetsnavn.jpg" bgproperties="fixed">
Også var det scrollinga. Standarden for skjermer er stort sett 1024x768, noen få bruker fortsatt 800x600, men disse er i helt klart mindretall.
Du slet litt med scrolling? Ikke bruk noe særlig bredere enn 975 pixels, og ikke høyere enn 575 hvis du ville ungå scrolling mest mulig på 1024 oppløsning. Designet er veldig bra synes jeg, veldig bra bilde - har du tatt det selv?
Lykke til med kodinga!
Bokmerker