Bare nysgjerrig, hva er opptakskravene?
Håper noen kan hjelpe meg her...
Jeg har bestemt meg for å prøve å komme meg inn på Westerdals, på Film &;Tv linja, og har nå opptakskravene foran meg. :? :?
Er det noen som har gått på den skolen?
Er det noen som kan anbefale andre skoler i Oslo etter egne erfaringer?
Hvis det er noen som har gått på Westerdals så hadde jeg vært kjempe glad for noen råd og tips og evt litt hjelp!
Håper på svar.
Dæven dette forumet er genialt, jeg kunne sitte å lese igjennom sidene gang etter gang...føler jeg lærer noe nytt heøle tiden her.:wink:
Stå på folkens...ikke glem å hjelp meg litt da, dere som kan og gidder.
På forhånd takk![]()
Make it your way, JUST DO IT
Bare nysgjerrig, hva er opptakskravene?
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Opptaksakravene er:
1. oppsøk et miljø du ikke kjenner og dokumenter opplevelsen din derifra med lyd/tekst/bilde etter valg. Begrunn valget av sted.
2 Dramatiseren vits, en kort historie eller et eventyr du allerede kjenner fra før med 5 til maks 10 bilder,legg ved vitsen/historien/eventyret og begrunn valget ditt.
3. Gjør som morra`di sier`!
Tolk denne oppgaven fritt, bruk film/lyd/tekst/bild i besvarelsen etter eget valg.
4. Lag en liten morsom filmsnutt som gjør at du kommer inn på Westerdals Film&;tv. Legg den ut på youtube og send oss linken.
Num 3 og 4 er ikke så ille, men 1 og 2 er lit vrien fordi det er mange som prøver å komme seg inn på skolen, og mange får hjelp av venner eller tidligere Westerdals elever.
Så igjen...kjeg håper noen kan hjelpe meg!![/b]
Det er nok forskjell på opptakskrav og opptaksprøve. Den der er opptaksprøver. Opptakskrav er hva som kreves for at du skal kunne komme inn. Eller er jeg helt på jorden?
sant det, det er min feil...
jeg mener opptaksprøver!!
Bokmerker