Tror det har med at de med mest fritidsproblemer og er lengst pålogget står høyest på listen...
Hvorfor har det seg slik at alltid Wang og noen andre ligger øverst på "Pålogget nå: ", mens jeg å slaven ligger alltid nede.
Til og med janiwiig ligger over meg!
Litt før jeg begynner å grine. Kanskje det har litt med at jeg ikke får til Flash siden til KILL YOU, men ja - er sur!
Tror det har med at de med mest fritidsproblemer og er lengst pålogget står høyest på listen...
Hvorfor ligger da slaven under meg? Tihi!
Liker ikke å ligge på 25 plass av 26 mulige :cry:
Haha!
Som oftest da jeg er inne, er slaven pålogget, men da er det jo ekstra rart han ligger under en så fritidsproblematisk person som deg.
Merkelig nok blir jeg aldri logget av. Maskina står vanligvis på hele døgnet, men ikke engang når jeg slår av PC-en blir jeg avlogget. Men det er jævlig greit å slippe å slå inn kode hver gang jeg skal skrive noe.
Jeg blir aldri avlogget jeg heller, har ingen problemer med det![]()
PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
Camera: SONY HVR HD1000E
Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion
Har jo òg "husk meg" funskjonen på - både i firefox og forumet. Merkelig at jeg skal henge så langt nede. Var på forumet 06:00 i dag(arbeid) og da var jeg nummer 3. Pga Wang + en til var logget på. Og nå er jeg nr. 25, jippi.
Lukter rasisme mot min skjønnhet i fra moderatene!
Rødhåret rasisme er den mest utbredte. Egentlig merkelig at SOS Rasisme bare fnyser av det.
Kjeften Wangemann!Skal klyppe meg i morgen - forhåpentligvis.
Wangemann: Internasjonalt kjent som The Man with the Wang.
Forandrer vel sjelden hårfargen av å få noen til å klippe i det. Har dere faktisk frisører på sørvestlandet som er villige til å klippe rødhårede? Det er ikke en jævla salong her oppe som tillater det i alle fall.
Bokmerker