Skal selvsagt sees. Gleder meg.![]()
Ikke akkurat mitt verk alene - vi var i alt en klipper og tre klipp. ass. om jeg ikke husker feil.. Mandag 1. januar, kl. 18:30 på NRK1 sendes "Peter og Ulven" - animasjonsfilm som jeg var med å klippe på for Storm Studio i høst.
Sett deg ned med fet lyd, mørk stue og kos deg! Selv får jeg ikke sett det ferdige resultatet på TV da jeg er på reise fra Lyngdal etter en OB-jobb som fotograf.
Skal selvsagt sees. Gleder meg.![]()
Dette blir moroMandag 1.januar, kl. 18.30 står NRK1 på hos meg.
he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term
Her også dette blir spennende![]()
ilm hardt, film stil, film med Panasonic uten tvil!
Noen av dere som fikk sett? Jeg har ikke fått sett, og må vel se til å finne en nettbutikk som selger DVDen..
Jeg fikk sett. Utrolig bra, altså. Prøvde å se etter navnet ditt på rulleteksten, men gikk altfor fort. Jeg observerte Stort Studio though.
Hvor mye gjorde du på denne?
he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term
Jeg ble oppringt fire dager før den skulle vises i London i Roal Albert Hall, med live symfoniorkester, og hun som ringte var helt gæærn etter å få tak i noen som kunne Final Cut ut og inn. Jeg satt fra ca seks om kvelden til rundt tre på natta, og jobba en sykt lang dag den torsdagen med jobb i Gyro + Storm.. Så var det en annen fyr som tok over etter meg.
Hahahahahaha. Jeg skippa rundt på kanaler i håp om å finne noe jeg kunne se på. Plutselig så jeg dette, og jeg syns det var drit fett! Så jeg satt faktisk å så på det, uten å vite at du har vært med på å lage det. Hahaha, genial film ass! Elsker den kråka med ballongen =)
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Argh, skulle ønske at jeg fikk sett den. Har vært litt for lite innom NAF i romjulen.
Jeg klarte så klart å glemme dette ja. Kjipt.
Bokmerker