Tror nok at du har postet feil Kim, men våger å svare alikevel....
Tja, nå har jo Tom skrevet noen linjer om dette allerede..okk kom her med "film og spill industrien kommer til å stoppe opp å gå konkurs pågrunn av oss" vi har viktigere ting menneskene burde tenke på før det
MEN Jeg har skikkelig lyst på en Merchedes, kan jeg bare stikke bort å stjæle en da? De er jo så forbasket dyre ... Dessuten tjener jo Merchedes nokJeg har forresten også lyst på en skikkelig fet båt, kan vel bare stjæle den også da.. Wendy tjener nok penger som det er!! Hmmm... eller hva med et skikkelig 3 chips kamera for F#%€%# koster jo 250.000,- det er jo for jævlig!! får vel bare stjæle det også da...
Jeg er en gammal gubbeså du må utdype dette litt kim, når er det ok å stjæle ??
MVH
Tor-Bjarne

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Jeg har forresten også lyst på en skikkelig fet båt, kan vel bare stjæle den også da.. Wendy tjener nok penger som det er!! Hmmm... eller hva med et skikkelig 3 chips kamera for F#%€%# koster jo 250.000,- det er jo for jævlig!! får vel bare stjæle det også da...
så du må utdype dette litt kim, når er det ok å stjæle ??
ops: ) crackede programmer, for å teste dem, likte jeg dem kjøpte jeg dem. Nå er det tryout på de fleste programmer (Bortsett fra A:M??) så behovet er nogenlunde borte. (Skal man slutte når en selv føler behovet er borte??, veldig subjektiv avveining da?? jada veit jeg motsier meg selv 

Bokmerker