Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Polsk dubbing

Cadet 3
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Porsgrunn
    Svar
    8

Standard Polsk dubbing

Har dere noen gang sett en film med polsk dubbing?De er samme person med samme seriøs stemme som gjør alle karakterens stemmer ;D

Commander
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Bergen
    Svar
    459

Standard Sv: Polsk dubbing

Slik "Tre nøtter til Askepott" er dubbet til norsk? Samme mann snakker for alle, så vidt jeg husker.
    Nå vet jeg ikke helt hva du vil med dette innlegget. Virker veldig lite relevant for noe som helst, for å være helt ærlig.

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Hahah, jeg så CSI: Miami når jeg var i Polen. Og ja, det er samme mann som dubber alle stemmene ;D Hysterisk morsomt! Han hadde den minst engasjerte stemmen noen gang, og han var også på alle de andre kanalene.
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Commander
    Medlem siden
    May 2007
    Sted
    skien
    Svar
    306

eksempler anyone?
    Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!

"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino

Rear Admiral (Ambassador) alekstef2 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,294

Tyskland, Polen, Frankrike, Spania og Italia tror jeg, typiske land med rævdårlige engelskkunnskaper som må dubbe alt. Hvorfor ikke bare innføre engelsk i skolene? :S Men hysterisk morsomt er det, ja! Jeg så Family Guy på polsk på Polen-turen, hahah så idiotisk stygt!

tormod2992
    Guest

Prøv å spør en franskmann om han snakker engelsk, og du vil bli oppfattet som en arrogant idiot.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •