Side 3 av 17 FørstFørst 1234513 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 168
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2004
    Svar
    213

Standard Presenter deg selv!

Anette heter jeg, er 20 år og kommer fra Drammen. Aldern min har vel egentlig ikke noe å si her, for jeg er sikkert på at mange av 16åringene er flinkere enn meg til å lage film.

Har lenge interessert meg for film. Laget litt forskjellig- mest tull, men også skoelprosjekter, og en video for utvekslingsstudenter mm.
    Til høsten begynner jeg på Film og Tv produksjons linja på Noroff i Bergen, og håper på at det blir vellykka.
    Musikk videoer og reklame er vel kanskje det jeg er mest gira på nå for tiden

Andre interesser: gitar, bilder, venner, reising, afs (utvekslings organisasjon, var i usa 2001-2002) og alt som er gøy!

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

da er det min tur;
    jeg heter Remi André Ødegård, bor i en liten bygd som heter kolbu (ligger ca. 15 minutter utenfor gjøvik)
    har drevet med film siden jeg var 5 år, siden det har film interessen bare blitt sterkere og sterkere,
    som nevn over bor jeg i kolbu, dette er mest ett "bondested", nesten bare bønner og ingen film interesserte.
    jeg driver selfølgelig ett "filmselskap" som heter odegaard studio,
    der jeg er regisør, kameramann, osv. (kortsagt: jeg gjør jobben sjøl!)
    driver for øyeblikket med en film som heter kakaowars, som foresten feirer ettårsjubileum nå til uken.
    ellers driver jeg med motorcross (gikk ett par år på taekwondo også)
    og selvfølgelig min desperate jakt på after effects,
    har egentlig alltid hatt lyst å jobbe med film (med unntak ev en uke da jeg var 6: hadde fryktelig lyst å jobbe på mcdonalds)

for mer info og greier kan du jo alltids besøke www.odegaardstudio.com :wink:
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Jupp! 8) Jeg heter Kristoffer, og er 12 år. Jeg bor på Oppsal i Oslo, og er skikkelig amatør!
    Medlem i Blue Ocean studios: www.blueoceanstudios.tk
    Har ennå ikke laget noen filmer, men venter bare på økonomisk støtte! :wink: Ellers har jeg spilt trompet i 6 år, og elsker alt som har med film å gjøre! Faktiskt så er film fra "backstage" bedre en selve filmen i blandt....
    Thats all about me, folks! 8)

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    kristiansand
    Svar
    239

jeg synes det er litt rart at forumet har over 420 brukere så skriver bare ca 20 stykk inn å det er de jeg ser mest til hvor er de andre ca 400.
    jør som meg:
    [/URL]

Wainhost billig webhotel[/URL]

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

likte siden deres (blue...), ble medlem

Sitat Opprinnelig postet av audun1
    jeg synes det er litt rart at forumet har over 420 brukere så skriver bare ca 20 stykk inn å det er de jeg ser mest til hvor er de andre ca 400.
    enig, dere 400 brukere der ute, hvor er dere?!
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Ensign
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    24

Vel min tur da...Er akkurat blitt medlem her(var medlem på det gamle forumet,nadf)
    Uansett,jeg heter Kenneth Hansebråten.Bor i Gjøvik-liten by ved Mjøsa...
    Er 77modell,og har vel laget film siden jeg var 15/16år.Har alltid hatt interesse i film,og lage film.Det er stort sett bare splatter kortfilmer jeg og de andre i Dr-Onkel har laget.Også det vi liker aller mest å se på av film.Da spesielt italienske horror/splatter filmer.
    For mere info osv så ta en titt innom www.dr-onkel.moo.no og kikk igjennom sidene der.Endel bilder av våres filmer ligger der.

Mvh

Kenneth
    ww.dr-onkel.moo.no

Ensign
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Steinkjer, Nord-Trøndelag
    Svar
    39

Heisann.
    Jeg er 18 år gammel, går VK2 allmennfag, bor Steinkjer, Nord-Trøndelag og er meget ny på forumet. Har holdt på med film i ca. 2 år og har planer om å holde på med det resten av livet(selvfølgelig). Har laget en 10-15 filmer, men disse er ikke så veldig mye å skryte av siden de for det meste er endags-arbeider. Fremtidsplanene går stort sett ut på å bli regissør og det er nok det jeg må bli siden det ikke er noe annet jeg kunne ha tenkt meg. Liker å se film, trene, høre på musikk og være sammen med venner.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Solbergmoen
    Svar
    67

Får prøve å bidra litt jeg og da, jeg er en gutt på 17 år, dette året her har jeg et jobbe år, i fjor tok jeg gk vgs. Til neste høst begynner jeg på Danvik folkehøyskole(filmlinja) og tenkte jeg skulle prøve å komme meg inn på westerdal etter det, har drivi med film og unnerholding siden jeg var veldig liten, har være litt på tv også. Jeg heter Eirikur Granneman og er barnebarnet til Elisabeth Granneman, de yngste av dere vet sikkert ikke hvem det er, men hvis dere googler litt på det så finner dere det ut så jeg har vokst opp med unnerholding for å si det sånn da. Synes dette forumet er veldig fint, og prøver bare å poste når jeg føler det nødvendig, driver ikke å prøver å få så mange posts som mulig liksom. Akkurat nå for øybelikket driver jeg med en film jeg håper å få lagt ut etterhvert, når jeg blir ferdig da hehe.

takk for meg.

Lieutenant
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Radøy
    Svar
    100

Sitat Opprinnelig postet av Mazter_Man
    Faktiskt så er film fra "backstage" bedre en selve filmen i blandt....
    8)
    enig der

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    oslo
    Svar
    43

Jeg heter Kim og er 22 (23 om ca 30 dager), bor for tia i Oslo men er egentlig fra Namsos i nord trøndelag.
    Lagde min første film da jeg var 15, og har siden da blitt helt hekta, men hadde ikke mulighet til å gjøre noe med det, intill i fjor (03), da begynte jeg på Holtekilen fhs på film/video linja og da ble for alltid min skjebne beseglet, JEG SKAL JOBBE MED FILM!
    Har etter skoleslutt gått sammen med noen jeg ble kjent med der og vi kaller oss SlingBlade productions. Vi jobber med ideer nå, og kan bli sett løpende rundt i oslos gater med kamera og utstyr å testfilmer.
    Vi er 3 stykk, og deler på de fleste oppgavene, men har hver vår favoritt del.
    Plutselig en dag dukker nok noe av våre himsnekkra ting opp her. Forøvrig en genial ide' med dette forumet.
    For Those about to Film, I salute you!

Side 3 av 17 FørstFørst 1234513 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •