Skal se på det når det begynner..
Noen som har startdatoen for når det starter på TV3? Så en del reklamer på det mens jeg var i sverige (svensk TV3 altså), men var ikke våken nok til å få med meg datoen. (viss det var noen.)
-Remi
I høst har jeg fulgt med på en serie som heter Prison Break, som går på amerikansk tv. Her en dagen la jeg merke til en reklame for denne serien på TV3, og uten at jeg fikk med meg hva reklamen gikk ut på, går jeg ut i fra at TV3 skal begynne å sende denne serien. Vil anbefale alle som har mulighet til å følge med på denne serien når (om) den begynner å gå, mener TV3 har gjort et kupp her...
Serien handler i korte trekk om en smart bygningsingeniør som med vilje blir satt i fengsel for å hjelpe sin uskyldig dødsdømte bror til å rømme fra Fox River Penetentiary (tilfeldig at fengselet heter det, samtidig som serien sendes på tvkanalen FOX? 8O )
Link til imdb.com for de som er interessert:
http://www.imdb.com/title/tt0455275
PS: Venligst ikke gå offtopic ved å begynne å sammenligne med andre serier som Lost, eller slenge dritt osv, slike poster vil bli slettet...
Til dere som har sett serien, venligst bruk spoiler-funksjonen i forumet dersom dere avslører noe av handlingen i serien, ingen vits å ødelegge for dem som ikke har sett like mye som deg selv![]()
Skal se på det når det begynner..
Noen som har startdatoen for når det starter på TV3? Så en del reklamer på det mens jeg var i sverige (svensk TV3 altså), men var ikke våken nok til å få med meg datoen. (viss det var noen.)
-Remi
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Jeg følger med på det. Bare synd neste episode kommer i mars.![]()
Mhm, ble litt deppa da jeg fant ut det!Opprinnelig postet av Mr. Tarantino
kjempe bra serie.. mange kule personligheter og plots! absolutt verdt å se, skikkelig spennende![]()
Noen som vet når serien starter i Norge?
Ser kult ut! det må jeg se på :!:
I følge TV3s hjemmeside kommer serien i januar, er ikke spesifisert noen dato.Opprinnelig postet av Mr. Tarantino
Forresten så satt jeg å kikket på The Shawshank Redemtion (Frihetens Regn) her om dagen, og da oppdaget jeg at skaperne av Prison Break hadde latt seg inspirere av denne fantastiske filmen på flere områder.
Eksempler, ikke les dersom du ikke har sett serien (og filmen): [spoiler]
- En av hovedpersonene sitter inne, uskyldig dømt for drap.
- Andy og Michael får begge jobbe for fengselsdirektøren, på grunnlag av sitt sivile yrke.
- Rømningsmetoden er delvis lik, ved hjelp av et skjult hull i cellen, som leder til ganger bak cellemuren, og deretter tas rørsystemet i bruk.
- Sand/stein kvittes med ved å droppe litt og litt i luftegården.
- Personlig synes jeg karakterene Brooks (Shawshank) og han gamlingen i PB minner mye om hverandre.
- Sjefen for fangevokterne er ond som bare juling.
- Var flere andre småting som jeg ikke kommer på i farten...[/spoiler]
kjempe bra serie ja!
Anbefales på det absolutt sterkeste..
Lost glemmes når du ser dette, jeg har sett sesong 1 på en dag nå.
(Har to episoder igjen som jeg skal se med _glede_ og patience ikveld)
Bokmerker