Installerte nettop Windows 2000, og det meste fungerer fint, utanom ein ting, nemleg avspeling av DVD. Får spelt av filmen, fint og skarpt og god lyd, men biletet hakkar litt. Kva kan eg gjera for å fiksa dette?
Installerte nettop Windows 2000, og det meste fungerer fint, utanom ein ting, nemleg avspeling av DVD. Får spelt av filmen, fint og skarpt og god lyd, men biletet hakkar litt. Kva kan eg gjera for å fiksa dette?
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Indiesnap Matte Box
Har du installert skjermkortdriveren?![]()
ORIOROSA - Vår kortfilmhttp://www.recmedia.no/moriorosa
Har du installert skjermkortdriveren?![]()
ORIOROSA - Vår kortfilmhttp://www.recmedia.no/moriorosa
Er det så lurt i det hele tatt å ha Windows 2000 nå som vel Microsoft har stoppet alle oppdateringer og patcher til den? Synes jeg leste det for noen uker siden.
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Er det så lurt i det hele tatt å ha Windows 2000 nå som vel Microsoft har stoppet alle oppdateringer og patcher til den? Synes jeg leste det for noen uker siden.
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Har drivaren til skremkortet, ja.
Tenkte eg skulle prøva ut 2000, då det visstnok er ein del proffar som likar det betre enn XP. Men la oss ikkje gjera dette om til ein XP vs 2000-diskusjon.![]()
Indiesnap Matte Box
Har drivaren til skremkortet, ja.
Tenkte eg skulle prøva ut 2000, då det visstnok er ein del proffar som likar det betre enn XP. Men la oss ikkje gjera dette om til ein XP vs 2000-diskusjon.![]()
Indiesnap Matte Box
Hehe, ikke meninga det, bare påpekte en ting :wink:
- Frank Capria
Hehe, ikke meninga det, bare påpekte en ting :wink:
- Frank Capria
Bokmerker