Vis meningsmålingsresultat: Hva tror dere om mulighetene mine?

Velgere
18. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • Ja

17 94.44%
  • Nei

1 5.56%
Side 1 av 8 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 71
    Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Søknad til frifond

Skrev søknad til frifond i dag! Dette er hva jeg skrev! Hva tror dere om muligheten våre?

[size=18px]OM GRUPPEN/TILTAKET:[/size]
    Hvilket fond søker du på? Frifond barn og unge
    Navn på tiltaket/gruppen: Nighttime Amatørfilmselskap
    Søknadssum: 6 000

[size=18px]KONTAKTPERSON:[/size]
    Masse personalopplysninger om meg da... blablabla.... (Det står ikke dette i søknaden altså!

[size=18px]OM GRUPPEN:[/size]
    Hvor lenge har laget eksistert?
    2 år
    Kort beskrivelse av søker:
    Siden starten har Nighttime produsert filmer basert på ideer som Nighttimes egen besetning har kommet opp med. Dette er også tilfelle med vårt pågående filmprosjekt, "Domino". Nighttime har to år på rad deltatt på Ungdommens Kulturmønstring. I 2003 med "23:00" som kom til fylkesmønstringen og i 2004 med "Celestial Symphony" som kom på 4. plass under landsmønstringen. Alle våre filmer ble produsert med utstyr en av våre medlemmer fikk låne på Medier & Kommunikasjon frem til han avsluttet treårig videregående utdanning der våren 2004. Nå står vi igjen med kamera og redigeringsutstyr, men skulle så gjerne hatt mikrofoner til både lydinnspilling av filmene våre, samt innspilling av egenprodusert musikk for våre fremtidige filmprosjekter. Vi i Nighttime har flere mål for fremtiden: Fortsette å produsere filmer vi brenner for. Lære mer om alle faser innen en filmproduksjon. Lage filmer som har et særegent preg. Få vist filmene våre til flest mulig. For mer informasjon: www.nighttime.tk

[size=18px]OM TILTAKET:[/size]
    Kort beskrivelse av tiltaket:
    Tiltaket vi søker penger til er for kortfilmen Domino. Domino er et drama som handler om en liten jente som heter Karen og hennes mystiske forhold til en eske med dominobrikker. Manuset har fått meget gode kritikker via tilbakemeldinger på blant annet Mzoon Workshop. En av de som har gitt tilbakemelding er en av manusforfatterne bak Monstertorsdag, Gro Elin Hjelle. Hun skrev blant annet dette: "Jeg er glad jeg leste selve manus og ikke bare sammendraget, for dette er det beste jeg har lest i denne konsultasjonsprosessen. Og det lengste. Men det har du greid strålende. Jeg syns både du har en god og rørende historie og et velskrevet manus. Det er filmatisk og økonomisk gjort. Du vet hva du gjør." Filmen skal produseres av Nighttimes besetning som er ungdom mellom 13 og 20 år i Indre Østfold området. Nighttime har allerede vært ute i media for å invitere lokal ungdom som er interessert til å ta kontakt (link til artikkel: http://www.smaalenene.no/kultur/article1439797.ece).
    Del av landsdekkende organisasjon?
    Nei
    Antall medlemmer:
    Under 13 år: 0
    13-26 år: 3
    Over 26 år: 0
    Tidsperiode for tiltaket:
    Kontinuerlig

[size=18px]UTGIFTER:[/size]
    THX-audio MRC-1 (for opptak av lyd ved filminnspilling og for musikkinnspilling til filmene våre). 2 590
    THX-audio MRC-1 (samme som over, men vi trenger to for å få et stereobilde ved musikkinnspillingen). 2 590
    Sound1 MS-6606B (mikrofonstativ ved filmmusikk-innspillingen). 245
    Sound1 MS-6606B (mikrofonstativ ved filmmusikk-innspillingen). 245
    XL-R kabler (for å få lyden fra mikrofonene tilbake til lydopptager som er kameraet vårt). 400

Så hva tror dere om mulighetene våre?
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: Søknad til frifond

Alt ser bra ut - håper ikke at de er dumme som sier at en mikrofon er nok eller noe liknende.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Virker kjempe bra! Ønsker meg faktiskt den mikrofonen jeg og! (Men vet ikke om den passer til kameraet mitt :wink: )

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Bergen rock city
    Svar
    169

tja, om de ikke gir dere 6000 kroner, så er det hvertfall noe gale. hadde det vært jeg som hadde bestemt hvem pengene hadde gått til, ville jeg ikke nølt ett sekund !

lykke til! :wink:
    ou are the embodiment of pure freedom
    But through my eyes you are made of stone

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

jeg "fikk" penger derfra, MEN JEG FIKK DEM ALDRI! derfor gikk filmen vår, den berømte kakaowars rett i dass!
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Det jeg bare lurer på om, er det mikrofonen egnet til å bruke ute? For meg virker det som en ren studio- mikrofon....

Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Har fått bekreftelse av lydfolk at denne vil fungere bra utendørs, med sånn "vindsokk" på da selvsagt!

[/url]

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Jeg tror mulighetene dine er veldig bra.
    Er nok ganske rart hvis du ikke får stipendet.

Hvor lang tid har du brukt på manuset?
    ww.ustedalen.com

Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Ca. en måned! Jeg bare venter spent på svar fra frifond jeg... *Håper*

EDIT: Er det noen som vet hvor ofte frifond har tildelingsmøter? Det står at søknaden skal vurderes ved neste tildelingsmøte, men det står ikke når det er...

[/url]

Kyrre
    Guest

Jeg tror de har møter hver, eller annenhver uke. Men om det tar lang tid er et godt tegn. Jeg fikk svar et par dager senere, etter min første søknad da jeg ikke fikk en krone. Men på min nyeste søknad, om programvare innkjøpning (After Effects og Encore DVD), fikk jeg maksimal beløp for investeringer! 10 000 Og det tok nærmere en måned. Skjemaet mitt var skrevet opp omtrent like ordentlig og saklig som ditt. Jeg nevnte også at jeg var en del av Stavanger Video og smalfilmklubb og skit og jeg ga URLer der prisene kunne sjekkes. Men jeg tror du har store sjangeser for å få penger jeg! Lykke til

Side 1 av 8 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •