Vis meningsmålingsresultat: Var Saw 3 en god film?

Velgere
9. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • Ja, svært god!

3 33.33%
  • Sånn passe (mye bra og mye dårlig)!

4 44.44%
  • Nei, en stor skuffelse!

2 22.22%
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Saw 3

Lieutenant
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Hauesund
    Svar
    149

Standard Saw 3

Vet dette har lite med filmproduksjon, men jeg bare lurte på andre folk sine meninger om Saw 3. Har snakt med mange om denne filmen og meningene har vært enormt forskjellige. Tenkte da at en såpass "kontroversiell" film kunne få fram forskjellige meninger også her på dette forumet. Selv synes jeg at historiene til Saw er geniale og virkelig får en til å tenke hva en hadde gjort selv. Problemet er (synes jeg) at produsentene av Saw 3, i motsetning til de andre 2 filmene, nesten bare har fokusert på blod og gørr, noe som jeg synes blir frastøtende i lengden. Selvfølgelig, det er Saw, og handlingen er lev eller dø, men jeg synes allikevel at handlingen er viktig for at en skal ville følge med hele tiden (nå må jeg innrømme at jeg ikke er en stor fan av grøsser- /splatter-filmer). Uansett synes jeg at Saw3 er en god film og inneholder mye av underholdende kvalitet, men siden handlingen blir presset under alt som ikkje kan bli mer groteskt blir den ikke mer enn en middelsmådig film. Håper andre også vil si sin mening om filmen (da selvfølgelig av de som har sett den :wink: )!
    ww.laniban.com

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: Saw 3

Jeg har skrevet min kommentar til filmen i tråden "Hvilken film var den siste du så?". Du finner posten min her.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Standard Saw 3

Jeg har sant nok ikke sett denne filmen ennå.
    Men de eneste forventningene jeg har til denne filmen er at den er full av blod og gørr. Og det er nettopp derfor jeg har tenkt til å se den. Så sjansen for at jeg blir skuffet er nok heller minimal.
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    968

Standard Saw 3

Saw 3 er jo en film for fansen. Det har både produsenter og regissører uttalt. Så for oss som liker blod og forferdelse, og er fan av saw filmene - er sikkert 3ern bra. Men for de som elsker romantiske komedier kan den nok oppfattes som dritt.

Smaken er som baken

Lieutenant
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Hauesund
    Svar
    149

Standard Saw 3

Sitat Opprinnelig postet av vokteren
    Saw 3 er jo en film for fansen. Det har både produsenter og regissører uttalt. Så for oss som liker blod og forferdelse, og er fan av saw filmene - er sikkert 3ern bra. Men for de som elsker romantiske komedier kan den nok oppfattes som dritt.

Smaken er som baken
    Det er jo sant det, men jeg må allikevel pirke litt, siden mange av Saw-fansen er store tilhengere av historiene, og siden jeg selv synes historien blir smått vag i denne filmen, kan den bli en skuffelse selv for dem. har selv en venn som er ihugga Saw-fan og han syne at scvenene var råbra, men det at historien kom såpass dårlig frem trakk en god del ned. men så er det jo vanskelig å lage en ny og original historie til en tredjefilm :wink: .
    ww.laniban.com

Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    968

Standard Saw 3

Jepp. Det er ikke blodet i filmene som er det geniale. Det er jo historien. Saw 1 er jo ikke så blodig :roll:

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    236

Standard Saw 3

Filmen var drøy i både handling og lydeffekter..
    url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •