er enig med mye du sier der, også jeg mener da 'the others' er både de folka og de 'stemmene' som hu franske hører, kanskje ikke inni hode sitt, men kanskje hun har hørt 'the others' snakke sammen?
også fint med han artz. :P har ikke hørt noe om han i sessong2. men han lever ikke lengre nå ivertfall.
luken ned vettu, det er sikkert en vei til china etc eller til et kontrollpanel, fordi monsteret kan ikke bare være en sky :/ hvordan har den muligheten til å dra loche ? ( er ikke så god på navn :P ) langt også ned i et hull, så røyken er nok bare ifra..... monsteret er 99% ifølge meg en dampmaskin. ( dem har sånne lufttrykk lyder som man hører, og sort røyk. samme brensel som fra den sorte røyken fra 'the others' )
Jeg må si at disse tallene: 4 - 8 - 15 - 16 - 23 - 42 (Nummerene til Hurley). er det lagt mye jobb bak: bare..
4-8-15-16-23-42 er observert på følgende plasser/steder etc: ( ..i den siste episoden i sesong1)
-Disse jentene på et fotball lag har dem, på flyplassen, når Hurley passerer med scooteren sin. ( 4 8 15 16 23 42 )
-Hurley bor på rom : 2342
- Når bilen hans klapper sammen er speedometeret på : 42KM 23grader og 16KPH, så faller farten ned på 8KPH også 4KPH.
- på skjermen på flyplassen ( for bilettene ) er avgang: 14:15GMT som er 4:15 og 23:42Eastern Time (US).
- ankomst er kl. 10:42 ( dvs 15:42GMT)
-Hurley betaler 1600 for scooteren ( der har vi 16 igjen ja. )
-Gate 23. hvor flyet til hurley og alle de andre er
-Scooter fyren har 8 på seg.
-Flight 815 ? ( 8 - 15 )
hmm?
gleder meg til sessong 2 ja.
..
btw. det jeg ikke liker så godt. er sånne statister på lost, liksom vi har lært å kjenne de fleste, men når claire fikk barnet og han fyrn døde ( navn ^^ ) så kom det rundt 20andre jeg aldrig har sett før, og slik er det noen ganger i noen episoder, folk kommer og går. syntes nå de kunne dødd jeg også at de eneste overlevede var de vi kjenner til.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker