nei
noen som har sett den enda?
helt klart den beste de har laget av noen episoder noen gang, fytti katta å bra =D
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
nei
.G , yo
er det de som går på tv nå?
jeg fulgte med på det før og jeg har season 1 på dvd, men etterhvert så jeg mindre og mindre på det, men jeg synes smallville er best etter lost!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
har sett den ja, og satt med gåsehud igjennom HELE episoden!
Er bare så drit at vi må vente til august/september før vi får se hvordan det ender! Hater å vente !!!
Supermann Junior; det er jo bare tåpelig. Blir ikke orden på sakene før Superman Returns kommer. Ingenting vil slå Batman Begins dog.
Enig med Kenny Wang. Smallville er pompøst og overdrevent, med dårlig skuespill, overdrevne historier, altfor flashy lyssetting og tam regi. Æsj.
Min mening.
Har aldri fulgt med på smallville pga. at den gangen for lenge siden jeg så det, ble jeg kvalm av fargene/lyset på videoen :?
Har egentlig aldri syns at smallville er noen bra ide heller...
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Heter ikke den nye superman filmen superman reborn? er det ikke en film som heter superman returns fra før?Opprinnelig postet av Kenny Wang
Gleder meg ihvertfall til både superman og batman filmene!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Har sett noen Smallville episoder, men jeg har ikke fulgt med på det.
Men jeg syntes at det var bra jeg.
Gleder meg til den nye filmen kommer![]()
man who casts no shadow has no soul.
Synes du fargekorrigering er dårlig? jeg digger smallville teknisk! Tja noen av skuespillerne er ikke førsteklasses, men likevel så er det fengene (må nesten bare inndrømme det)Opprinnelig postet av MiniMan
ww.devolutionstudios.net
Bokmerker