Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12

Tråd: Sinus

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Svar
    696

Standard Sinus

surfet litt på http://www.sinusfilm.no/ og leste om filmen "sinus" som kommer på kino i romjulen.

leste litt og så traileren, "SEX,VOLD,DOP... ET FOKKINGS EPOS" står det rundtforbi på siden. Er ikke dette blitt litt standard i Norsk film? Overkryddring av temaene rett og slett? Kommer nok ikke til å se denne på kino.

en annen litt interessant ting, er at filmen er lagd på 38000 kr (betegnet som Norges billigeste spillefilm på nettsidene) og en måned og fire dager.

hva sier dere? kommer dere til å se denne på kino?

(btw, de loopede bakgrunns lydene på den nettsiden er drittirriterende :P)

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Standard Sinus

Jeg må ærlig talt si at den trailern ga meg ikke særlig lyst til å se filmen :? Men, kommer vel til å se den regner jeg med.
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Buskerud/Hole/Røyse
    Svar
    280

Standard Sinus

Dere to har gansket rett... jeg har ikke tenkt til å se den! (Jeg må innrømme jeg ikke liker slike filmer :!: )
    he Lord is My Strength

"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.

"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."

"All for one, and one for all!"

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    177

Standard Sinus

Føler alle norske filmer er hypa opp til de grader... Men finnes det en norsk film som er verdig all den positive oppmerksomheten den får fra media?

Sinus - Norges billigste spillefilm.. er ikke dette bare et salgstriks? Jo mindre penger du klarer å rutte med jo mer "imponerende" er det..

Jeg tviler at filmen koster så lite penger.. Å få en film satt opp på de fleste norske kinoer koster vel litt det?

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Sinus

Det koster nok mer penger å vise filmen på kinoer over hele landet ja.
    Men det er vel ikke det som er greia dems heller, det er det at filmen er PRODUSERT for den lille summen.

Men, jeg forstår ikke hvorfor folk er så negative, tenk så heldig den regissøren er? Får filmen sin vist på kino over hele landet. Jeg hadde blitt griseglad hvis jeg fikk sjansen til det...
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Standard Sinus

Sitat Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
    Men, jeg forstår ikke hvorfor folk er så negative, tenk så heldig den regissøren er? Får filmen sin vist på kino over hele landet. Jeg hadde blitt griseglad hvis jeg fikk sjansen til det...
    Selvfølgelig, det hadde jo jeg også! Det hadde vært drømmen det Jeg er jo stolt bare vi klarer å få vist vårt seneste filmprosjekt på TV Telemark jeg :lol: Hehe.
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    448

Standard Sinus

Jeg kommer nok til å se filmen, tror jeg, men den ser ikke veldig bra ut. Men hva er det om er så imponerende med at den er laget med så få middler? Det er jo om ikke mange norske filmer, så ihvertfall noen som er laget med ett budjett på nært null. :?

Men tror nok jeg skal se den. Kan jo hende den er bra! (må jo være litt åpen for nye filmer :P )

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    San Francisco, California
    Svar
    164

Standard Sinus

Jeg kommer nok til å se den på kino ja! Syns det ser spennende ut, har sett et par av kortfilmene til jeremy robøle og likte det veldig godt. Daniel Busk, som spiller Edgar, har vært med i en kortfilm jeg regisserte og han er en flink og morsom kar. Han kommer nok til å stjele mye av showet tror jeg.

Filmen ble lagd for 38000 og så fikk de en distributør til å betale for kinodistribusjonen.

Lukter forøvrig litt misunnelse i kritikken og skepsisen her. En amatør film maker som får lavbudsjettfilmen sin vist på kino? hvorfor skal amatørfilm makere være positive til det? hehe... litt mere entusiasme og litt mindre misunnelse og skepsis burde dere nok smøre dere med=)
    quot; Let´s get down to brass tacks... How much for the ape? "
    -Hunter S. Thompson

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Svar
    696

Standard Sinus

Ser bort i fra produsent crew og skuespillere, det eneste som for meg til å IKKE se denne filmen er "SEX,VOLD,DOP... ET FOKKINGS EPOS"

for min del har det desverre ingenting med misunnelse å gjøre.

Kyrre
    Guest

Standard Sinus

For min del ser filmen alt for pretensiøs ut. Som taglinene KUDi henviser til.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •