tror ikke du vil få noe bra resultat av dette, siden vanlig 16:9 wide ikke etilsvarer størrelsen av 2 pc-skjermer til sammen... dessuten vil du jo få et skille mellom de to skjermene...
begynte å bruke 2 skjermer for litt siden. Jeg syns det er så kjipt med widescreen på vanlig skjerm, siden da får jeg ikke utnytta størrelsen noe bra. så jeg vil spille av widescreen-filmer med begge skjermene samtidig, altså halve bildet på hver skjerm. Så jeg lurer på om det finnes noen måte å gjøre det på? det går ikke i windows media player..
tror ikke du vil få noe bra resultat av dette, siden vanlig 16:9 wide ikke etilsvarer størrelsen av 2 pc-skjermer til sammen... dessuten vil du jo få et skille mellom de to skjermene...
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
vis du bruker ( som jeg ) 2x Geforce kort, eller kun 1 med 2utganger, ja uansett geforce. så skal du ha installert driveren fra nvidia ( www.nvidia.com/drivers ) også går du inn på egenskapene til driveren ( Egenskaper for skjerm -> GeForce XXXX ( den tabben øvers til høyre ) -> nView Display Settings ( på tremenyen til høyre ) -> nView Display mode -> så kan du velge Horizontal Span.)
men tviler sterkt på at dette er til å andbefale. også nå som jeg er i gang, noen mulighet å få brukt mine 2skjermer tiil adobe premiere pro? og eller after effects 1.5 pro.
det er ikke det som er problemet, MRmP. Det er mediaplayer som ikke greier å spille av på begge skjermene når jeg strekker den utover begge. da blir det bare svart på en av skjermene der egentlig den andre halvdelen skulle vært.
og for å bruke de til adobe, kan du jo bare bruke ikke maksimert, også strekke programmet over begge skjermene
Om widescreen er mindre kjipt når den spilles av på to skjermen samtidig, enn på kun èn skjerm kan vel diskuteres. Uansett, dette kan kanskje fikse problemet ditt:
Åpne Media Player. Under Tools -> Options -> Performance -> Advanced finner du en "meny" som heter Video Acceleration. Der fjerner du haken på Use overlays, og så vil det forhåpentligvis fungere.
ok, angående det med widescreen, er ikke sånn med meg :P om jeg har den på en eller 2skjermer så er det like fintOpprinnelig postet av erik
![]()
det funka ikke..Opprinnelig postet av Gargamel
Bokmerker