Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 14
    Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Solofondet og bandet Gåte

Fant ikke noe bedre sted å legge denne posten enn i generelt, noe som er litt dumt, siden det jo har med amatørfilmproduksjon å gjøre, men samme det.

I likhet med sikkert mange andre solofondet-søkere her inne var jeg ikke så heldig at jeg fikk noe støtte fra solofondet i år! Synes fondet har valgt ut en del meget gode prosjekter, men jeg synes også de i år har støttet noen ganske (synes jeg) unødvendige prosjekter.

Jeg synes også at svært få av prosjektene falt i favør av filmproduksjon, noe jeg synes er trist!

[size=18px]Disse mener jeg ikke burde fått støtte![/size]

Gåte. Europaturne med bandet Gåte. Innvilget kr 25.000!
    Hvordan i alle dager kan et band på denne størrelsen være berettiget til støtte av solofondet? De må da ha andre kanaler å finne penger i! Har jo solgt en del cder! De må jo gjøre dette for å tjene penger, ikke for å utvikle musikken sin! Dessuten skal Gåte nå spille noen konserter her i Norge gratis for å støtte flomofre. Det er fint det, men indirekte brukes jo da solofondets penger direkte på flomofre. Gåte kunne heller benyttet pengene fra konserter innenlands på europaturneen og senere brukt inntekter fra europaturneen på flomofrene hvis de ønsket å være solidariske!

Nanset LAN gruppe. Oppsett av LAN gruppe. Innvilget kr. 15000
    Hallo! :?: :?: :?: Helt idiotisk spør du meg!

Ørjan Sveen. Utgivelse av egenprodusert DVD med snowboardfilm. Innvilget kr. 5000!
    Dette virker lovende :wink: :cry: Kommer sikkert veldig langt utenfor vennekretsen!

Tilsammen 45.0000 kroner som kunne vært fordelt mye, mye bedre. Men dette er mine tanker rundt fordelingen!
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

jeg søkte også der, på vegne av meg og 3 andre personer som trenger støtte til en kortfilm vi skal bruke til inntak på NISS skolenm, filmen hadde også en betydning fordi vi skulle kartlegge hvor mye vold og missbruk som foregår i det dagligdagse hjem uten at noen vet om det..
    jeg ble faktisk ganske irritert når jeg leste igjennom hvem som har fått støtte, synes hele greia viker uprofesjonelt...

men jeg gir faen, liker ikke solo uansett så de kan godt bruke pengene sine på dritt om dem vil.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2003
    Sted
    Norbygdi
    Svar
    42

Søkte vi også og hadde et lite, om ikke stort, håp om at vi kunne nå opp.
    Men det er vel tydelig at solofondet bare trekker helt tilfeldig hvem som skal få penger uansett om det er for en privatperson som har lyst til å kjøpe seg noe stæsj eller om det er folk som faktisk prøver å skape noe! :roll:

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Jeg trenger bare å si HERREGUD :roll:
    ww.ustedalen.com

Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Hehe! Fint det ikke bare var meg. Synes det er helt utrolig at du ikke fikk støtte Ustabil-Kim! I alle fall ut fra hva du legger frem her!!! Den burde jo vært bankers (det vil si helt sikkert)! Virker veldig tilfeldig mye av det ja!

[/url]

Kyrre
    Guest

Tåpelig! Jeg fikk ikke en krone! Jaja, søkte om penger til en masse utsyr som jeg nå har fått tak i. :wink:

Hvem av disse heldige karene er du Henrik? Og hvor mye fikk du?

Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Nei, jeg fikk ikke noe jeg! Søkte på 15.000 til Dominoprosjektet mitt, men det ble ikke noe desverre!

[/url]

Kyrre
    Guest

Ahh! Jeg leste visst feil på den første posten din. Var på skolen midt i en time så øyne fikk med seg "Jeg var så heldig å få støtte.." når det var "Jeg var ikke så heldig.."

Jess jess, må though si meg enig at pengene var tåpelig fordelt! Spesielt Kim sitt eksempel!

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

det værste var at jeg bare søkte 7.000kr
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Hva med å søke litt, og litt fra frifond? Fra de kan man jo få opptil 75.000 i året!
    Jeg fikk 3.000 av dem til utstyr. Og søker jeg en gang til, får jeg nok ganske sikkert det samme beløpet, og dermed vips: 6.000 inn på konto til utstyr!

Fikk høre av en kammerat at det lønner seg ikke og godta det man får til svar. Jeg fikk egentlig bare 1.500kr, men så fortalte jeg at jeg måtte ha 3.000 for å få kjøpt det jeg skulle ha, og dermed fikk jeg det. :wink:

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •