SJUKT skrevet!
Letet litt på nettet og fant masse stasj til Star Wars. For den rette fan er dette siden 8O
Star Wars Episode 1 Script
Star Wars Episode 2 Script
Star Wars Episode 3 Script
Star Wars Episode 7 Plot Script
Star Wars Episode 8 Plot Script
Star Wars Episode 9 Plot Script
Alle disse er hentet fra denne siden
ww.ustedalen.com
SJUKT skrevet!
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Beklager, men de er ikke ekte. Supershadow har laget dem sjøl og narret flere godtroende folk.
Sjekk her:
http://www.theforce.net/latestnews/s...word_76934.asp
Er du sikker på det? Da må de hatt det jævlig kjedelig med å skrive alt dette. Det er jo et helt manus de har skrevet jo :?Opprinnelig postet av Melwasul
Og det virker ekte for meg.
Men isåfall klarte de å lure meg...
ww.ustedalen.com
Han har drevet med slik i flere år. Helt siden Episode I, tror jeg. Jeg vet ikke hvorfor han gidder - ser ikke noen måte å tjene penger på det. Men jeg har lest at han tidligere har åpnet sånn "premium"-sted og stjal folk penger uten å gi dem noe "premium"-ting.
Jeg kan trygt si at han mangler et liv - når han gidder å sitte i flere år og fortelle at han er Lucas venn og blablabla. Han har sykelig behov for oppmerksomhet (og det fikk han ikke nok av?). Han burde bli sperret inne...
Hmm, når man gjør sånt så er det ett eller annet riv ruskende galt i topplokket. :roll:
ww.ustedalen.com
Dessuten er det åpenlyst at dette er transcripts til II og I. Ingen forandringer i dialogen. Absoulutt ingen scener som ikke kom med i filmen. Alt er slik de ente opp i den endelige filmen. Jeg forstår meg ikke på folk som sitter og skriver av manuset til filmer. Det er visst en stor trend.
Hehe, dessuten har episodene 7, 8 og 9 hans kjempedårlig story. Verste jeg har sett.
uff, må ærlig innrømme at jeg gikk fem på.... :cry:
ww.ustedalen.com
Bokmerker