Hvor ligger dette hen a? jeg er 14 snart 15, bor på Bekkealget, rett ved Ekeberg! Så hvor er det dere skal ha spillinga osv?
Som flere av dere vet så går jeg på Westerdals filmskole. Akkurat nå holder vi på med et prosjekt som vi skal begynne å skyte til helgen. Både lørdag og søndag. I den sammenheng så lurte jeg på om noen av dere har lyst til å være statister? Litt nærmere detaljer skal jeg komme tilbake til i morgen, jeg må bare sjekke interessen hos folk først.
Greia er at det er vel best at dere bor nærme Oslo og har mulighet til å komme dere på egenhånd til "settet". Dette er en nullbudsjett produksjon så vi har dessverre ikke penger til å betale for transport. Er det noen som er interesserte?![]()
Hvor ligger dette hen a? jeg er 14 snart 15, bor på Bekkealget, rett ved Ekeberg! Så hvor er det dere skal ha spillinga osv?
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Alle slike detaljer kommer jeg ut med i morgen. Da vet jeg hvor og når ting skjer..
hva er detaljene om hvor det er osv? hehe..
Hallo. Sorry for sent svar. Det ser ut som vi har fått skaffet nok statister allikevel. Veldig kult at du viste interesse ihvertfall!Det må jeg si at jeg setter pris på. Det har vært veldig mye rot med denne produksjonen og litt kommunikasjons problemer. Men tusen takk for at du var villig til å stille opp...
Går greit det.. hadde bare vært kult å være med vettu!
Er det noe så legg meg til på msn din eller send mg mail
freddierulz@hotmail.com er msn
skal du sende mail
freddie_killer@broadpark.no
Bokmerker