Så ikke så mye på den, men slutten så jeg på.
Dom spøkelsen der så nesten litt komsike ut, men jeg kan ikke trekke en seriøs konklusjon om serien.
noen som så på den serien eller? GENIALT!! synes kanskje den endte litt trist da :cry:
har også lagd en liten anmeldelse av den på www.odegaardstudio.com men den var ikke serlig bra til en anmeldelse og være, men men, finnes den en toer av filmen? HÅPER DET!!![]()
men ellers da, hva syntes dere om tvfilmen?![]()
![]()
![]()
![]()
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Så ikke så mye på den, men slutten så jeg på.
Dom spøkelsen der så nesten litt komsike ut, men jeg kan ikke trekke en seriøs konklusjon om serien.
ilmer er artige, kanskje derfor jeg liker å se på dem???
jeg så den andre delen.. spennende, men var mye jeg ikke skjønte siden jeg bare så 1 del..
jeg ville nok foretrekke Lost for å si det sånn!![]()
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
ja men hva har det med dette topicet og gjøre :?: :?Opprinnelig postet av rovlah92
uansett, har kjøpt hele samlingen (2 skiver) fra cdon.com![]()
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
-Garry Newman.
Okei, må bare kommentere dette...Opprinnelig postet av Remi
Hva har topicet med Amatørfilm å gjøre?
Greit nok med litt småsnakk remi, men du gjør jo ikke annet!!! Snørrunge!
jeg lagde topicet så du kunne ha noe og tenke over, fitte :wink:
viss du virkelig er så senil at du ikke skjønner hva en film har med film og gjøre så vet ikke jeg... :roll:
-Garry Newman.
Ehm, senil?
bj0rn deler min mening om at på et amatørfilmforum skal man diskutere amatørFILM, ikke serier og liknende.
Jeg skal ikke gå så langt at jeg kaller deg en snørrunge, men det har blitt for mye småsnakk nå.
EDIT:
Jeg må le når jeg ser kontrasten mellom signaturen din og det du skrev til bj0rn.
Herregud Snørrunge! Du tåler jo jaggu ikke at folk kritiserer deg du! Å kalle alle som kritiserer deg senile er ikke akkurat rette måten å vinne tilbake respekten på forumet!
Forresten så driter jeg i om du VIL skjerpe deg, saken er vel strengtatt at du SKAL !
Skal forresten takke for omtanken fra bj0rn for at du bekymrer deg over at han ikke har noe annet å tenke på ***** :wink:
Må kommentere litt her. Enig at det ble for mye småsnakk og snakk om andre store filmer/tvserier her.
Om vi har sett den filmen eller de andre filmene, har egentlig ikke noe med amatørfilm å gjøre. Prøv å fokusere på amatørfilmer for det er det vi jobber med. Vi kan godt bruke andre filmer som eksempel til å hjelpe hverandre.
Det fins andre forum hvor vi kan diskutere film - jeg er iblant hos filmbyen.net hvor vi diskuterer filmnyheter. Man kan også lage nye tråd der.
Bokmerker