Viser resultater 1 til 6 av 6
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Svar
    172

Standard Store problemer!

De fleste her inne har som regel peiling på pc når de selv driver med redigering osv.. Derfor har jeg tenkt å spørre et spørsmål om hjelp! Jeg har store problemer med pcen nå!

Har slettet en mappe som inneholdt en audiacity musikkprosjekt som lå på skrivebordet,, Mappen het "musikk" og den ble også slette fra papirkurven! Har prøvd recover programmer i bøttevis! men ingen ting funker

Trenger hjelp! Dette er filmusikk det dreier seg om! Som er VIKTIG!

Takk for all hjelp som kommer inn

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Når den er slettet fra papirkurven, er det bare proffesjonelle byråer som kan hjelpe deg med det du ønsker.

Leste for en tid siden om et slikt byrå i Kongsberg. Eller var det Kongsvinger? Litt usikker der..

Kyrre
    Guest

Nope. Du kan stille den interne klokken tilbake en dag, og alt er fryd og gammen. Dog har jeg ikke peiling hvordan, men har en kompis som har gjort det flere ganger.

Du kan f.eks. spørre her.

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Jøss. Saiko. O_x

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    193

Sitat Opprinnelig postet av Kyrre
    Nope. Du kan stille den interne klokken tilbake en dag, og alt er fryd og gammen. Dog har jeg ikke peiling hvordan, men har en kompis som har gjort det flere ganger.

Du kan f.eks. spørre her.
    Enten er det en dårlig spøk fra deg eller så tenker du på den greien hvor du kan gå tilbake noen dager i innstillingene på maskinen hvis den ikke vil starte(har funket for meg en gang maskinen ikke ville starte)Den greien bringer desverre ikke filer tilbake, den bare stiller kontrollpanelene og oppstartsprogrammene m.m. til noen eldre innstinger som funket.
    Men jeg hadde noe problemer med stillbildekameraet mitt før jul - det mistet bilder, spurte på freakforum da, kanskje noen av programmene som nevnes der kan hjelpe deg med å få tilbake lydfilene?
    [ame]http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=58145[/ame]
    Søk også litt rundt på freakforum, står sikkert flere poster om det.

Cadet 4
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    12

Sitat Opprinnelig postet av OlaHaldor
    Når den er slettet fra papirkurven, er det bare proffesjonelle byråer som kan hjelpe deg med det du ønsker.

Leste for en tid siden om et slikt byrå i Kongsberg. Eller var det Kongsvinger? Litt usikker der..
    Du tenker nok på Ibas som holder til i Kongsvinger. Husker vi brukte dem da vi hadde et harddiskkræsj på min tidligere jobb. De skulle ha 10 tusen kr for å rekonstruere harddisken...

http://www.ibas.no/

Ellers går det jo an å bruke f.eks. Norton disk doctor for å hente tilbake slettede filer. Dette fungerer best hvis man ikke drøyer for lenge etter at man har slettet filene. Verdt et forsøk før man evt. kontakter Ibas...

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •