Australia!![]()
Jeg søker Deakins i Melborne nå i februar, skal bare gå sisteåret der på en bachelor.. veit ikke om jeg kommer inn enda da men håper på det.
Snakka litt med noen som studerer der nå, de sier det er kjempefint der nede![]()
Skal starte på Edith Cowan University i Perth i februar, og ta en bachelor of communications.
I den anledning lurte jeg på om noen skulle det samme?
Eller om noen går der eller har gått der allerede og kan si litt om det?
Anyone??
9ils :P
Australia!![]()
Jeg søker Deakins i Melborne nå i februar, skal bare gå sisteåret der på en bachelor.. veit ikke om jeg kommer inn enda da men håper på det.
Snakka litt med noen som studerer der nå, de sier det er kjempefint der nede![]()
Anette, du har vel gått et par år på Noroff, ikke sant?![]()
Noen grunn for å studere i Australia annet enn at det er et kjempefint land å oppleve?
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Det hjelper jo at det er et strålende land, når man skal studere der i 3 år.
Om film-studiet er noe bedre der enn i norge, skal ikke jeg svare på..men har hørt at ECU skal være en meget bra skole, med det beste av utsyr.![]()
Tror heller ikke det er noe ulempe hvis man kanskje tenker å jobbe i utlandet en gang i fremtiden.
Vi har alle drømmer!
Kos deg! Australia er nok et herlig land ja. Varmt.. hehe. Jeg har tenkt å studere siste året i en bachelorgrad ved Deakin i Melbourne, men det er fortsatt noen år til...
Det skal jeg gjøreGleder meg!!
Så Melbourne er stedet altså?
Men er det ingen som faktisk har studert i Australia da?
Trodde ikke det var så uvanlig 8O
LoVE
Nja.. Jeg ville egentlig bo i Sydney, men siden skolen er i Melbourne så er det nå slik. Blir uansett digg![]()
Ja, gått 2 år på noroff, så får nesten prøve på å få noen studiepåeng ut av det også :P neida, tror det blir gøy. hørt de filmer med ordentlig film og har svære kinosaler og klipperom og alt mulig, høres flott ut, så får seOpprinnelig postet av vokteren
![]()
Er det ingen som har noen tips til meg.?
Ikke meningen å masse, men er jo ikke så lenge til jeg skal ned.
Koselig hvis noen vil dele erfaringer.
Pils Out
Bokmerker