-
Cadet 1
Studier/skole?
Heisann
Har drevet med After effects o.l i noen år nå og har lyst til kanskje gå noe studier innen visuell effekt osv? er et noen studier i norge på dette? Ser det er mye Webstudier om dagen innenfor animasjon osv. Noen som vet om noe? Er litt avhengig att det er webstudie pga jeg må ha jobb siden av. Takker for all svar
-
Studier/skole?
Sjekk ut fxphd!
-
Cadet 1
Studier/skole?
hmmm. Spennende. det er webkurs også ja, herlig. var ikke så gal pris heller. men får du noe bevis får att du har tatt kurs der og sånn? fannt ikke noe info på det
-
Studier/skole?
Jeg aner ikke. Ta kontakt og spør. Men fxphd veier litt tungt vil jeg nå påstå, i og med at det er bransjefolk som lærer bort. Tidligere har de hatt folk som har jobba med VFX på f.eks. Beowolf og The Polar Express som kursholdere.
-
Cadet 1
Studier/skole?
Okay, så att han ene der var med å lagde the day after tomorow filmen og greier, men kommer jo nye kurs hver mnd så kan jo komme noe spennende da. Var jo ikke så dyrt heller, er bare trening tror jeg. 1600kr får 10 uker eller noe. hmmm.
Noen andre alternativer enn å bare sette seg ned å lese på egenhånd? ingen noeske studier eller noe?
-
Studier/skole?
Finner du så gode, og norske, tror jeg du har gått gjennom perleporten, for å si det sånn. 8)
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker