Viser resultater 1 til 4 av 4
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Svar
    172

Standard Superman Returns!

[size=18px]Superman Returns![/size]

For en film! Igår kveld koste jeg meg gjennom hele filmen med spennende action, og selvfølgelig en glede
    på innsiden da supermann slår til som helten i alles hjerter!
    Som mange unge filmskapere og et filmforum er det jo all grunn til å lære av de store filmene som produseres, og da er det jo like greit å dele tanker med hva vi syntes om filmene, og ikke minst spesial effekter +alle trekkene som skal til for å gjøre en film fullverdig.

Superman Returns er en storartet oppfølger, og med hjelp av dagens teknologi er kulissene og spesial effektene storartet!
    En godkjent supermann film. Kanskje får vi flere :wink:

Hva syntes du?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Svar
    172

[size=18px]Superman Returns![/size]

For en film! Igår kveld koste jeg meg gjennom hele filmen med spennende action, og selvfølgelig en glede
    på innsiden da supermann slår til som helten i alles hjerter!
    Som mange unge filmskapere og et filmforum er det jo all grunn til å lære av de store filmene som produseres, og da er det jo like greit å dele tanker med hva vi syntes om filmene, og ikke minst spesial effekter +alle trekkene som skal til for å gjøre en film fullverdig.

Superman Returns er en storartet oppfølger, og med hjelp av dagens teknologi er kulissene og spesial effektene storartet!
    En godkjent supermann film. Kanskje får vi flere :wink:

Hva syntes du?

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Vi har allerede en tråd som heter "Hvilken film var den siste du så?" hvor slike innlegg passer... Jeg stenger derfor denne, men ta og kopier innlegget ditt og legg inn et innlegg i "Hvilken film var den siste du så?"-tråden i stedet...
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Vi har allerede en tråd som heter "Hvilken film var den siste du så?" hvor slike innlegg passer... Jeg stenger derfor denne, men ta og kopier innlegget ditt og legg inn et innlegg i "Hvilken film var den siste du så?"-tråden i stedet...
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •