Det er en frustrerende situasjon, og jeg forstår du er litt forbanna Freddern. Det går vel ikke bare på filmskaping, over alt i livet vil du møte på folk, som ikke bryr seg så veldig om de holder avtaler og slikt.
Men det som er viktig å innse for oss som lager film, er at ikke alle andre vi har rundt oss er like engarsjert. Du elsker sikkert film, og vil ha det bra, så derfor legger du mye tid og arbeid i det du gjør. Men ikke alle andre rundt deg synes det er like viktig sikkert, og det kan også være de ikke innser at dette er noe du brenner for. For dem er det kanskje ikke noen big deal.
Derfor er det viktig å ikke stille for høye krav til menneskene rundt deg, for selv om du gjerne bruker mye av tiden din på film er det ikke sikket alle andre gidder det.
Men hey, jeg forsvarer ikke kompisen (eller eks-kompisen) din er, virker som en drittsekk. Jeg prøver bare å si at alle vil møte på nok drittsekker her i livet, og man må enkelt og greit forholde seg til det.
Stå på du, bare ikke forvent at alle andre brenner like mye for film som du gjør.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker