Klippingen av min første film skutt på dvx100!![]()
(og snakker med en veldig koselig person... :P )
Har det alltid så gøy med å se på andres tidslinjer fra filmer, vet ikke hvorfor, men syns det bare er så interessanthehe..
Her er en fra en film jeg klippet for noen måneder siden:
Vet at dere sikkert ikke har noe særlig glede av dette, men legger den ut for moro skyld
Ha en fortsatt trevelig aften!
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Klippingen av min første film skutt på dvx100!![]()
(og snakker med en veldig koselig person... :P )
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Ooo, Vegasdet har jeg dessverre aldri fått prøvd..
Ser bra ut, MiniMan!
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Dette er ei tidslinje med fem ulike sekvensar som utgjer ein snowboardfilm frå sist sesong...
Som, om eg hadde hatt alle enkeltklipp på same tidslinje, hadde sett slik ut:
![]()
Jeg bare elsker å se store avanserte tidslinjer jeg!hehe..
- Frank Capria
After Effects:
Jobber for tiden med å oppusse Ulykke-videoen. Den ser kanskje enkel ut. Det er fordi jeg organiserte den i flere smågrupper og samler dem i disse "compene". Nå gjenstår det bare lydarbeid![]()
Premiere:
Har noen andre noen ganger problemer med å legge en lydfil i det ønskede sporet, og at man må legge det i et nytt et?
Ja, har opplevd det eit par gonger. Det kan vere at du har eit klipp som er i mono, medan dei lydspora du har er stereo. Då må du lage eit nytt lydspor som er mono.Opprinnelig postet av joakim192
Hehe, der hadde du nesten rett. Jeg hadde visst laget et mono spor og brukt stereo lyder:P Jeje, nå vet jeg det..
Men nå gikk jeg off-topic her, sorry..
Legger ut et screenshot av den nyeste filmen vår, Synd-By:
![]()
- Frank Capria
Bokmerker