Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 19
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Standard Ting å gjøre i sommerferien?

Hello, mine kjære NAFF-venner

Nå har det seg sånn at jeg skal bare være borte 2 uker i sommerferien. Resten skal jeg være hjemme. Somregel er alle venner på hytter, og hos besteforeldre, så jeg sitter igjen ganske alene. :lol: Tenkte litt på sånne feriekolonier, men det er vel ikke noe av det i Norge? Hadde vært moro å bodd i små hytter ved sjøen og truffet masse nye folk Det er jo mye av det i USA, men Norge? Så hva gjorde dere når dere var 14 år og var hjemme i sommerferien?

Og nei, tro det eller ei, men film blir det ikke :lol: Blir ikke mye til film med bare 1 skuespiller :wink:

Vet kanskje dette er litt feil forum, men jeg vet at dere er eldre og seriøse folk, i forskjell til andre forum jeg kjenner til.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    219

Bygg deg en jib m/ elektrisk pan&;tilt og/eller en dolly Om det er av interesse, da. Det skulle nok dekke sommerferien hehehe

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

jeg tenkte mer på noe sosialt, men et godt forslag :lol:

Captain
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    685

Film pus! Jeg prøvde det... er ikke så lett i og med at stort kamera med stativ og 2 lyskastere ikke akkurat er tiltrekkende for han :roll: Flere ganger han kom inn døra si, så kameraet stå der midt på gulvet med en rød lampe som blinket, og så rygget han sakte ut igjen :?
    Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
    Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1

Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    448

Er det ikke noe du kan filme da? Lag film om ting som har skjedd i nærområdet ditt eller dramatiser og fortell historier og sagn fra gamelt av. Kan jo bli både lærerikt og litt sosialt også. Og du slår nok ihjel noe tid også! :wink:

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Vil ikke filme :lol: Vil møte folk! 8)

Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    448

Hehe, da kan jeg nok ikke hjelpe deg! :P

Lieutenant
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Hauesund
    Svar
    149

Ikke vondt ment, men du hadde nok hatt bedre nytte av å søke etter nye venner på jippii.no eller no, for å ønske en leir i sommerferien uten filmproduksjon på et filmproduksjonsforum er passe nyttesløst...
    ww.laniban.com

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Hvis du har lyst til å møte folk så ta en tur til Oslo i midten av juli og let etter noen små folk som løper rundt med kameraer, en av folkene skal se omtrent ut som meg. Tro det eller ei, det finnes faktisk folk som er hjemme og villige til å lage film også på sommeren, selv om man må reise to timer for å filme filmen som har blitt planlagt en god stund. Wow, følte det der ble mer om våre planer for sommeren enn hva du kan finne på, men det enkleste er nok altså å gå ut i gata, rop og skrik at du vil ha noen å snakke med, eller du kan starte din egen feriekoloni nede ved din egen lokale fiskehavn, eller rett og slett kanskje det enkleste er å chatte litt på nettet som Van_Brand foreslo, for deretter å møtes å ha det gøy ved strandkanten helt til solen går ned hver kveld.
    Jeg gleder meg til sommeren, jeg føler meg lystigere bare av å skrive om den

EDIT: Jeg ser du er fra Oslo, så da er det jo ingen sak å pakke sakene og sette seg på Carl Johan og bare vente på respons fra nysgjerrige forbipasserende. Og vips så har du din nye venn :wink:
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Hehe.. Er vel kanskje ikke sååååå desperat, men det hørtes moro ut :lol:

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg