Ta kontakt med et verksted e.l. som utfører lakkering - hør om de har noen tips og vink til hva du kan gjøre uten å skade lakken på bilen? Kanskje de eventuelt har noe du kan bruke?
HALLOOOO!
Filmer i påsken, men har enda ikke klart å komme opp med noen god løsning til problemet mitt selv, så da spør jeg ekspertene;
Skal ha en bil med en stripe i lakken. Finnes det kanskje en slags tusj man kan kjøpe som ikke fester seg som kan se ut som en hvit stripe man kan tegne på? Tenkte selv på teip, for så å kritte en hvit strek over, men er redd for at teipen synes vøtt. Tenkte også på selve krittet, at det ikke skader lakken. Men det gjør det nok om direkte påført, så tror ikke jeg skal prøve det. Noen gode ideèr, anyone?
Greatly appreciated! Yeah!
Ta kontakt med et verksted e.l. som utfører lakkering - hør om de har noen tips og vink til hva du kan gjøre uten å skade lakken på bilen? Kanskje de eventuelt har noe du kan bruke?
God idè! Kanskje de vet noe...kjenner en del folk som jobber på slike verksteder, så jeg skal nok få ordnet noe info fra dem...bare de faktisk vet det
Noen flere?
Lager du en liten stripe kan du lett polere den vekk.
Sølvtusj? Kanskje vrient å få vekk igjen... :P
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Er litt redd for at det kan bli vanskelig å få bort ja. Men samtidig er det jo så vanskelig å teste det ut! Kan jo ikke bare tegne her og der og håpe på at det går bort liksom. Vanskelig det der.Opprinnelig postet av Plecto
Det du gjør er å bruke maskeringstape for å merke den stripa. Altså du teiper på 2 sider, og bruker plast, sånn som når du skal male i et hus. Om du teiper bortover med noen millimeter mellomrom på teipsripene, og så bruker vanlig sånn sprayboks du får på biltema eller lignende, så kan du bare vaske det av igjen med vanlig bensin etterpå.
Coming soon...
Hva med kontaktpapir og så tusj over der?
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Om du har litt peiling på After Effects, så kan du bruke noen av elementene som er brukt i denne tutorialen.
http://www.videocopilot.net/tutorials.html?id=97
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Fyyy feite for en genialt tutorial! Selv om jeg er sikker på at det er vanskeligere enn det ser ut som. Tror jeg skal prøve meg på det der. Har drevet med AE en stund, men ikke på så kompliserte greier. Er jo alltids verdt et forsøk.Opprinnelig postet av THX
Bokmerker