Bare Tull!!!
http://www.alldumb.com/item/11984/
Er dette seriøst?
Jeg hadde isåfall pissa på meg....
Men det kan jo være skuespill også :?
Edit: Denne kan jo kobles opp mot Ustabil-Kims NISS film.
ww.ustedalen.com
Bare Tull!!!
leip politiker til Seagal - "You can't take that to the bank".
Steven seagal - I'll take you to the bank, the blood-bank.
Verdensbeste filmreplikk, eller hva?
Tror det jeg også.. Tror ikke på hypnose. Men hvis det hadde skjedd, hadde jeg blitt drit redd.Opprinnelig postet av ErikTheV
ww.ustedalen.com
Det må ha vert tull... :?
Men hvis det hadde vert ekte så hadde det vert dritbra planlagt...
man who casts no shadow has no soul.
Er ikke sikker på om det er ekte eller ikke. Men hvis det så er tilfelle at det er ekte, så var det en sinnsyk bra spøk!
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
jeg hadde bare lagt meg ned og dødd...Opprinnelig postet av ustedalen
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Skal love dere èn ting. Derren Brown kødder ikke. Jeg er selv i magiens verden og kan mye om slikt.. Brown er fantastisk når det gjelder manipulasjon av menneskers sinn. Han spilte mot stormestere i sjakk, uten tidligere erfaring, vant mot de fleste av dem. Han spilte 8 parti eller noe på èn gang. Det er ikke juks, det er en form for hypnose/overtalelse.
Edit: Var selv på en sjakk-demonstrasjon der han bl.a gjorde det, fikk folk til å tro alt mulig rart. En av dem kunne f.eks ikke finne munnen sin. Dessuten gjorde han et umulig korttriks-ting, som selv jeg, etter 9 år med magisk erfaring ikke hadde en sjanse til å gjennomskue.. Så et par ting, men det hjalp ikke stort. Jeg pleier som oftest å avsløre magikere på TV, men Derren er bare rå. Det gjelder live òg.
DarthAllan, bedre kjent som Allan.
Det med at han slo 8 sjakkmestere - var genialt. Han forklarte hvordan gjorde og det var genialt, hehe.
sånn han slo de sjakk folka, var jo ganske logisk hvordan han gjorde det, men må si, mye han gjør skjønner jeg ikke bære hvordanOpprinnelig postet av Melwasul
![]()
Det med de 8 sjakkmesterene var noe av det enkle han gjør. Det meste har en utrolig komplisert forklaring.. Jeg driver selv med noe mentalisme, som det kalles. Men ikke stort mye. Kan liksom å få folk til å avsløre hva de tenker på uten å vite det selv og sånt. F.eks at de tenker helt fritt på et kort, jeg kan kun ved å se dem i øynene si hvilket og sånt..
DarthAllan, bedre kjent som Allan.
Bokmerker