Den er jo litt i tvil den der... Det står jo "or is available in mass quantities" og det er jo noe som er lagt ut på nettet... Ville ventet!
Jeg har lyst å lage en slags fanfilm basert på en tegneseriehistorien av Roman Dirge. Jeg har prøvd å kontakte Roman Dirge og agenten hans uten svar. Jeg var innpå deres webside, og fant dette:
Jeg er litt usikker her. Jeg skal jo lage en gratis film som skal legges ut gratis på nett. Bare basert på dens historie. Tittelen og hovedpersonen er ikke samme som historien.Opprinnelig postet av spookyland.com
Skal jeg bare fortsette eller bør jeg vente på svar fra Roman eller agenten hans? Hva syns dere?
Den er jo litt i tvil den der... Det står jo "or is available in mass quantities" og det er jo noe som er lagt ut på nettet... Ville ventet!
gå for det!
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Hvis du skjuler deg under "fanfilm" og ikke ender opp med en plagiatfilm så slipper du unna det meste av kjipe lover. Det er jo et lass av Star Wars filmer på nett som er tilgjengelig for hele verden. Du ser ikke Lucas klage over dette. Fanfilmer og parodier blir ikke slått hardt ned på, med mindre noen prøve å tjene penger på dem.
Jeg ville ihvertfall kjørt på og lagd filmen.
Du sier noe der. Har søkt et spillselskap tidligere om å lage en fanfilm, og fikk lov så lenge jeg gjør det klar at spillselskapet eier tittelen osv. Tenkte å gjøre det samme her. Men jeg har jo tenkt å forandre litt tittelen og hovedpersonen.
Så er det kanskje ikke helt en "fanfilm"? Kan jo skrive at det er basert på Roman Dirges historie? Men da er det kanskje definert som en fanfilm?
Jeg skal prøve å sende en ny mail til dem først. Om jeg ikke får svar snart, går jeg bare for det. De kan ikke akkurat klage for de giddet jo ikke å ta kontakt.
Bokmerker