Viser resultater 1 til 5 av 5
    Cadet 1
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    2

Standard Unges filmforum i Trøndelag

Bor du i Trøndelag og er keen på å lære mer om filmproduksjon?

Da bør du ta en titt på www.uffit.no. Unges filmforum i Trøndelag er et forsøk på å samle folk som har lyst til eller liker å skape film.

Det vil bli arrangert seminarer, kurs og foredrag av bransjefolk. I september kommer er filmfolk-databasen på beda. Da kan alle registrere seg der og lage sin egen profil med interesseområde osv, gratis.
    vh
    Oskar Mellemsether
    Daglig Leder, Unges filmforum i Trøndelag
    +47 922 80 008
    oskar@uffit.no

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    CHRISTIANSSAND
    Svar
    53

Flott tiltak. Håper dere får mye respons.

Finnes det noe slikt i Kristiansand? Noen som vet?
    ukas ink - ink all day
    Canon XM2, Premiere Pro 1.5 &; Combustion 4 should do the trick - Søm, Kristiansand S

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Når det først er en tråd om dette - og jeg ser du heter Oskar, så kobler jeg en og en og det blir fem.

Jeg deltok i UKM landsmønstring med filmen FOTSPOR, som tydligvis fikk en Oskar-pris - antar du og den prisen har en connection - hva var linken mellom UKM og Oskar-utdelingen? Jeg fikk litt sjokk når jeg hørte filmen jeg deltok med hadde blitt sendt til et annet sted uten at jeg visste om det - og vunnet en pris!

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Svar
    696

Sitat Opprinnelig postet av OlaHaldor
    Når det først er en tråd om dette - og jeg ser du heter Oskar, så kobler jeg en og en og det blir fem.

Jeg deltok i UKM landsmønstring med filmen FOTSPOR, som tydligvis fikk en Oskar-pris - antar du og den prisen har en connection - hva var linken mellom UKM og Oskar-utdelingen? Jeg fikk litt sjokk når jeg hørte filmen jeg deltok med hadde blitt sendt til et annet sted uten at jeg visste om det - og vunnet en pris!
    hahah.. så greit

Cadet 1
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    2

Standard hohohihi

Sitat Opprinnelig postet av OlaHaldor

Hehe! Ja! Det var et arrangement kalt "Sideburn", der alle UKM-filmene vist og diverse sceneinnslag og band optrådde på Studentersamfundet i Trondheim. Jeg hadde ansvaret for film-visningen og tenkte det hadde vert fett å gjøre en spesiell greie ut av dette. Iom at jeg heter Oskar måtte denne konkurransen hete "Oskars Oscarutdeling"

Oskars Oscarutdeling er arrangert 5 år på rad, og takket være dette har jeg knyttet mange kontakter og lært utrolig mye. Jeg fikk selv oppleve hvordan det var å vinne en kortfilmkonkurranse under Kosmorama '06, Trondheims internasjonale filmfestival. Jeg ble så utrolig gira at jeg samlet venner og bekjente og presenterte konseptet; Unges filmforum i Trøndelag for dem. For det som er viktig uansett hvilket nivå du jobber på er nettverk, samarbeid og kunnskap. Vi fungerer kun som et organisatorisk organ som hjelper filminteressert ungdom( inkludert oss selv ) slik at man kan få hjelp, lære mer og møte bransjefolk uten å reise, gå skole eller ha masse gryn.
    vh
    Oskar Mellemsether
    Daglig Leder, Unges filmforum i Trøndelag
    +47 922 80 008
    oskar@uffit.no

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •