Viser resultater 1 til 6 av 6
    Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Standard Utrolig grei rådgiver!

Må bare fortelle dette.
    Var innom rådigveren min på skolen her ang. noe utvekslingsgreier.
    Etter en stund med snakk om skolen i USA, spurte hun hva jeg ville jobbe med senere i livet.
    Jeg fortalte at jeg ville utdanne meg som klipper på høyskolen i Lillehammer i tillegg til folkehøyskole ovs...
    Hun ble veldig innteressert i dette, og begynte å komme med forslag til hva jeg kunne gjøre for å komme inn..
    Og hun kom inn på attester, og at det var kanskje ganske viktig for å komme inn på skolen.

Forslag 1: At jeg og hun skulle starte opp en filmgruppe på skolen, der vi hadde Media sitt utstyr disponibelt. Etter disse årene, kunne hun skrive attest på at jeg f.eks ledet filmgruppen på Gol Videregående skole.

Forslag 2: Når jeg er i USA, tar jeg film som ett fag, i tillegg til psykologi (lære å kjenne mennesket var vist viktig i film) og få en attest derfra.

Forslag 3: Hun skulle få meg i kontakt med en lærer på Hallingdal Folkehøyskole (Gutorm ett eller annet) som var kjent innen dokumentarfilm området. Han jobbet med det tekniske, og var kamera mann og redigerer.
    Hun skulle som sagt få meg i kontakt med han, sånn at jeg kanskje kunne være med han neste gang han lager en dokumentarfilm, og få en attest derfra.. :P

Digger bare denne rådgiveren.
    ww.ustedalen.com

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Din heldige unge :cry: Der hvor jeg er nå er det knapt noen som har hørt om "film" eller "fjernsyn"...
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Bra at skoleverket har noen sånne...
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Molde
    Svar
    176

Tror nok hun var den eneste rådgivern i Norge som kunne gjort noe slikt...

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Haugesund / Ørlandet
    Svar
    123

hehe, er noe annet enn rådgiveren fra gamleskolen min

hvis du kom inn å lurte på noe om videreutdanning som ikke inneholdt ordet ingenør, så var svaret ganske enkelt: Du kan jo ta 2FY i millitæret også kan du søke deg inn som en eller annen form for ingenør på NTNU.

Og dersom jeg sa at jeg overhode ikke har noen interesse av å bli ingenør, så henviste han alltid til en eller annen teit intenettside som skulle fortelle meg hva jeg passet best som...

Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    UK
    Svar
    107

Standard hehe

slår ikke veilederen min:

"Du kommer aldri til å ha noen fremtid i film"

Takk for den bitch, skal huske deg i oscar talen min

-Daniel