Denne mannen er jo en tragedie.
Også vil han ødelegge Hitman hvis han får rettighetene. Fine greier!Opprinnelig postet av IMDb
Var en morsom post om hvordan Boll ville lage Pacman, men finner den inte.Opprinnelig postet av IMDb Boards
Hehe, sjekk ut denne sida:
http://www.somethingawful.com/articles.php?a=2649
Artikkelen er skrevet av en av screenwriterne av Alone In The Dark.
Dette er noen av det morsomste jeg noengang har lest...
Denne Uwe Boll fyren må være sinnsyk.
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Denne mannen er jo en tragedie.
Også vil han ødelegge Hitman hvis han får rettighetene. Fine greier!Opprinnelig postet av IMDb
Var en morsom post om hvordan Boll ville lage Pacman, men finner den inte.Opprinnelig postet av IMDb Boards
Ja... Alt en kan si, er vel. Da er det håp for oss også.. :P
Hvor i alle dager får denne mannen midlene sine fra? Hvem lar han holde på som dette?
isforstå meg rett...
Det har plaget meg veldig lenge nå. Hvorfor i alle verden gidder Hollywood å gi ham millioner kroner for å ødelegge filmene?Opprinnelig postet av stelvis
Jeg tror ikke han får så mye penger fra Hollywood, det er stort sett hans eget og andre tyske og europeiske selskaper som står bak. I tillegg får man sinnsyke skatteletter i Tyskland når man lager film.
EDIT. Setter meg ned og ser Heart of America, sagt å være av Bolls beste. Da gjenstår det å se hva som er hans topp. Hittil virker det som et helt ok ungdomsdrama.
EDIT2. Ja, nå er den gjennompløyet. Les hva jeg synes her.
Nettopp sett BloodRayne Unrated Director's Cut. Ikke mer enn forventet. Men blant ekstramateriale er 1 time middagsbordsamtale med Uwe Boll. Absolutt verdt pengene for alle Boll-fans. Tar forresten tilbake det jeg skrev i posten over, spesielt det med at han ville ødelegge Hitman. Uwes plan var å ha Jason Statham i rollen som Hitman 47, noe jeg er overbevist om at Statham kunne gjennomført flott. Ikke at jeg egentlig har spilt Hitman-spillene...
Later til at det kun er flaks og litt for mye fokus på fortjeneste som har gjort at Boll lager dataspill-til-film. Folkene med rettighetene gir det frivillig til Boll, så de som egentlig ødelegger for oss er spill-skaperene selv. Boll er bare i den rette posisjon til å være "Gates".
Så er det Uwe Boll som skal regissere Hitman? Det står ikke på imdb.com. Men det blir noe dritt når Uwe Boll er regissøren og Vin Diesel som agenten. Altfor stor mann.
Jason Statham duger bedre som agenten, og da vil jeg helst ha en annen regissør. Nå driver Uwe Boll en film med Jason Statham som en bonde? En middelalder-film?
Vin Diesel vil fullstendig ødelegge Hitman uansett hvem som skulle hjelmet filmen. Ikke fordi han er for stor, for Agent 47 er grov når han loffer rundt i singlet, men han er ikke hvit nok, og på ingen måte kald nok. Dessuten er Statham og stor, så det ville ikke gjort mye forskjell akkurat der. Jason Statham er et MYE bedre valg, men jeg tror ikke han heller ville fått det helt til, han er en smule for leken.
Håper forresten de gidder å dubbe over skuespilleren med den faktiske stemmen til 47: David Bateson. Han kunne også fint spilt Hitman, men nå vet ikke jeg om han er spesielt god til annet enn stemmespill. Men det er tross alt ham de har modellert ansiktet til 47 etter. Egentlig rart ikke danskene selv lager filmen. Mulig jeg må få kjøpt noen av de danske filmene han er med i før jeg bestemmer meg, men det er sikkert mange andre som kunnet passet hvis de bare hadde barbert hodet.
Nå ryktes det at Hitman ikke spilles av Vin Diesel likevel (håper at det er sant). Timothy Olyphant skal spille Hitman. Jeg har ingen anelse hvem han er men han skal være kjent fra Deadwood-tvserien som jeg ikke har sett:
http://pub.tv2.no/nettavisen/spillma...icle826214.ece
Står ikke noe om at Uwe Boll skal regissere filmen.
Olyphant faktisk! Han hadde jeg ikke tenkt på. Han kan faktisk fungere bortimot optimalt bare han avluser hodet.
Bokmerker