Jeg er fascinert av Per Kristian Foss... Det er alt jeg vil si... Han kan sine saker!
Vet dette har fryktelig lite med filmlaging å gjøre, men lurer allikevel på hva folk her synes om valgkampen som foregår (om dere har noen mening om dette) og i hvertfall hvilken side dere er på?
ww.laniban.com
Jeg er fascinert av Per Kristian Foss... Det er alt jeg vil si... Han kan sine saker!
For det første så er dagens politikk noe eneste stort møl. Alle argumenterer med at "vi setter ned skattene, du blir rikere og alle får det bedre!". Slikt er jo bare håpløst!
Hadde jeg hatt stemmerett ville jeg utvilsomt gått for de rød-grønne da, ikke at jeg er spesielt fascinert av dem, men ingen av de andre fascinerer meg noe serlig mer. Hjertet er på venste siden og blindtarmen på høyre siden :wink: .
Det vi trenger er fullkommen kommunisme!
(ps: ikke kom her å si at bolsjevik-soviet-russland var kommunister!)
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Kommunisme er på en måte ganske fascinerende... Jeg mener selve tanken...
Men jeg tror ikke jeg har lyst til bare å ha røde sokker og hvite boxere (for å ta et kort og godt eksempel)! :wink:
Å ja, kommunisme har jo funket så fantastisk. Vil du gjøre norge til u-land MiniMan? :wink:
FRP!!!
hehe...
skal være i publikum sammen med resten av NISS klassen på live sendingen når valget er ferdig, var vist tv2 største livesending i historien =)
pluss at vi får servert mat og drikke mens vi sitter der.
Men! min stemme får nok ingen av partiene, klarer sikkert finne noe bra i et parti, men jeg vil aldri bli helt enig med hele politikken deres, så jeg holder meg passiv. Vi får det bra uansett.
Og, komunisme, NEI, vi er forskjellige mennesker og mennesker skal VÆRE forskjellige og behandles forskjellig. Ellers ender vi opp som alle de filmene om fremtiden som ble laget for lenge siden.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
... og landet ender opp i stor økonomisk krise.
Hvordan kan dere si noe slikt? Verden har enda ikke sett ekte kommunisme! Jeg skal heller ikke si sikkert at det funker, men kan dere med trygghet si at det funker slik det er nå? Verdt et forsøk kanskje?
Og jeg gjentar
(ps: ikke kom her å si at bolsjevik-soviet-russland var kommunister!)
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Så hvordan vil du definere kommunisme? Hva med kina?
Bokmerker