båååån Gaaaaas
Heisann folkens!
Jeg er sikker på at de fleste av dere kjenner til dette fra før av.
For en stund tilbake startet Henrik Solberg et videomarathon.
Etter en stund tok jeg over videomarathonet, og det døde ut til slutt.
Men jeg syntes det har vært så fantastisk kjedelig her på forumet i det siste. Og nå som det er sommerferie og greier, og de fleste av oss ikke har noe spesielt å bedrive tiden med. Sommeren er rett og slett den beste filmtiden. Så jeg tenkte kanskje vi skulle starte opp videomarathonet igjen? Er det bare jeg som føler for det? Eller er det flere her inne som har lyst til å prøve det på nytt?
For de av dere som ikke er kjent med videomarathon, så er dette en "lek" hvor en person får et tema, denne personen får da 4 dager på seg til å lage og poste en liten filmsnutt som angår dette temaet. Når dette er gjort må personen gi et nytt tema, så skal nestemann lage en filmsnutt.
Vel, hva sier folket?
Mvh. Stian Svendsen aka jasonX
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
båååån Gaaaaas
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Kjør på!
Vi trenger mer film og nyteJeg er med!
Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi
tja.. høres kult ut! men vent... er dette en påmelding!? hmm... får sån nerver! Prest angst! :?
ulken. boy wonder....
En litt annen vri kan jo også være flere konkurranser...
At man får et emne/stikkord, og så kan alle som vil lage sin tolkning av dette gjøre det, og så kan resten av brukerene stemme på den de syns er best... Kan f.eks. være "ekstrem-kortfilmer" eller liknende![]()
Det hadde vært kult å hatt begge egentlig. Jeg og Jason har hatt ditt forslag ZtilongZ som konk før mellom bare oss 2. Skulle poste filmene her men skjedde no dritt under konverteringen av min film og så klikka harddisken min så jeg må få den på reprasjon før jeg får postet den
Vi trakk temaet spøkelser.
Henrik Solberg prøvde jo for en tid tilbake å dra igang dette igjen.
http://www.norskfilmforum.com/module...3d467d4fd0de09
Men det var vel manglende påmelding som igjen gjorde at det ikke har blitt noe av.
Kom igjen jasonX...
Let the games begin! 8)
Bokmerker