Så idiotisk at det er 18 års aldersgrense. Hvorfor i helsike kan det ikke være en grense på 14 år eller noe sånt?
Edit: Måtte rette på ett tall
Jeg fant ingen bedre steder og sette dette så...
Er det noen her som skal være med på Videomarathone?
Det hadde jo vært lit gøy om noen hær vant da
Det er søke frist den 8 mai.. konkuransen går den 3-5 juli. og du har babe 48 timer på å lage film til et tema (som du får vite da...)
Jeg skule gjerne vært med med siden aldresfrensen er 18 år så går det dårlig med mine 15![]()
www.videomarathon.no
vorfor leser folk signaturen til folk?
Ekstrem fare for skrivefile...
Hjemme siden til Psyko Productions:
http://www.psykoproductions.moo.no/
Så idiotisk at det er 18 års aldersgrense. Hvorfor i helsike kan det ikke være en grense på 14 år eller noe sånt?
Edit: Måtte rette på ett tall
ww.ustedalen.com
ja... det er så sinnsykt at de skal ha 18 års grense på en film konkuranse:evil:
Helt enig. Er det virkelig noe galt med at en 16 åring deltar? Er ikke de like seriøs?
ww.ustedalen.com
Det har kansjke det med at det de låner ut vil dem ikke låne ut til folk som er yngre enn 18 kansjke?
Er en grunn, det står at de låner ut resten av utstyret så lenge vi har et DV kamera, og de har kansjke satt en aldersgrense på hvem til skal låne ut utstyret till.
folk som er myndige må jo få lov å ha en konkurranse også, hva trur du de tenker vis det er en spennende film konkurranse også står det ingen over 17 år er tillatt.
Blir det samme...
Men grunnen ligger nok der at de vil bare låne ut utstyret til de som er myndige!
Det blir det samme som å kjøre bil, ingen for lov å kjøre bil før de er 18.
og dem deler bare utstyr til de som er 18...
jaja...
er bare 15 jeg, men finnes nok av andre konkurranser..
Forumet kan jo snart mekke en
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Det er jo kjipt for oss som er under 18 som vil være med da![]()
det er kjipt ja, men les hva jeg skrev da..
De har nok ikke lov å låne ut utstyret sitt til folk som er UNDER 18 år.
:?
Man får jo ingenting utstyr av dem. Du får en DV-tape og en 8-timers klippebolk i iMovie på Mac. Sistnevnte gjorde at jeg ikke meldte meg på dette. Jeg tror aldersgrensen er for å opprettholde en viss standard. Ikke alle som melder seg på blir faktisk med. Siden gjennomsnittet av folk under 18 år ikke er verdens glupeste og verdens mest brukbare mennesker så har de sikkert satt den aldersgrensen fordi da slipper de søknader fra et lass av små barn som ikke har kapasitet til å gjennomføre videomarathonet.
Or I could be wrong...
For å gjøre det klarere, tror jeg ikke at dahleskebank retter mot dere NAF-medlemmer under 18. Som dere vet driver mange andre under 18 med å filme dritt og for moro uten å sette arbeid i det.
Sånn vil København unngå, tenker jeg som jeg skjønner godt siden bare 120 kan delta, og det hadde vært kjedelig om halvparten av dem var useriøse.
hva med folk fra 16, jaja..
aldersgrenser er aldersgrenser, det er noe vi ikke kan gjøre noe med!
Bokmerker