Har ikke bilde, men så er ikke "arbeidsplassen" min så mye å se på heller, sitter bare bak en helt vanlig pc og redigerer i Premiere Pro, burde kanskje oppgradere den snart thou...
Fant ut at jeg synes det er meget interessant å se hvordan andre har det på "arbeidsplassen" sin der de klipper, ordner effekter og driver på med filmNoen som har lyst til å dele noen bilder med oss og vise hvordan du har det?
Slik ser det i hvert fall ut hos meg:
(Oppdatert juni 07)
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Har ikke bilde, men så er ikke "arbeidsplassen" min så mye å se på heller, sitter bare bak en helt vanlig pc og redigerer i Premiere Pro, burde kanskje oppgradere den snart thou...
Flott utstyr Yadda!Jeg kan sikkert komme med bilde jeg også, men har ikke nå. Det er forsåvidt ikke noe å se egentlig, har ikke så mye utstyr å vise frem, men kan vel legge inn et bilde fordet. Kommer senere!
![]()
Nydelig eksempel på en ryddig arbeidsplass![]()
![]()
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Hm, våpen? :P
Jaja, skal vi bytte kamera eller, Mini? :roll:
Bare å legge ut bilder, folkens! Bryr oss ikke om det er ryddig eller rotete, proft eller uproft :wink:
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Våpenet er mauseren fra krigstiden som meg, Kyrre og Dag alle eier 8)
Merka forresten nå at det kom med noe på den ene skjermen som egentlig ikke burde vært der :P
Indiesnap Matte Box
Hva da?
e're all living in America
Ikkenoe spesielt egentlig... Bare et øye :P
Indiesnap Matte Box
Må si jeg er impregnert MiniMan!:P Du har virkelig god orden!:P Kan vel forsåvidt også bare være helt ærlig å si at jeg kan godt bytte kamera med deg jeg også, MiniMan... :roll: :P
Artig tråd. Siden mitt kontor/studio/yttergang (kjært barn har mange navn :lol: ) ikke direkte er noe pent syn, og siden jeg jobber endel med 3D tenkte jeg at jeg kunne legge ut et 3D bilde av kontoret mitt som jeg laget for en liten stund siden. Det må nevnes at kontoret mitt overhodet ikke er så ryddig i virkeligheten (har bare ikke hatt tid til å modellere mere rot).
![]()
Bokmerker