3d modeleringen virket ikke helt overbevisende!
http://static.howstuffworks.com/quicktime/wowhires.mov
Denne har premiere nå i juni 2005 i Storbritannia. Tviler på at den kommer til Norge, men kanskje verdt en titt
Ville dere greid disse effektene, tror nok et samlet NAFF ville greid noe tilsvarende!!!
3d modeleringen virket ikke helt overbevisende!
ww.ustedalen.com
Kommer til Norge den 29 juni. Neste onsdag natt kl 00:01 i Bergen.
Traileren du linket istad er ikke ekte. Noen har tatt klippene fra flere film og la til roboten (for roboten ser hjemmelagd ut). Også skifter traileren farge for ofte (forskjellig gulgrønn farge).
http://www2.filmweb.no/trailer/artic...Fedvkmsq24.mov - ekte trailer
Melwasul - synd å måtte faktisk si det, men dette er nok en ekte film. Snakket med noen som har sett hele; dårlig skuespill, dårlig effekter, men relativt tro mot originalhistorien. Den er visstnok lagd tre "War of the Worlds" filmer i år (sjekk Amazon). Dette er den man finner som "War of the Worlds" 2005 (II) på www.imdb.com.
Hyggelig å høre at dere faktisk trodde at jeg var overbevist om at dette var Spielberg/Cruise sin versjon - riktig så tilbakestående er jeg ikke.
Sett den "ekte" traileren flere ganger - gleder meg!
Hvor har du fått høre om filmen her? Syns ikke at det er en god ide av dem å konkurrere med Spielberg, hehe. Tok den for å være falsk etter den dårlige 3d-arbeid (mens resten virket proff). De burde ansette agep eller noen andre.
Beklager at jeg tok den for å være falsk (for det er mange som driver å lage falske trailere for tiden). Fins tonnvis av falske episode 3-trailere der ute![]()
Jeg ville heller sett Spielbergs film.
I dream for a living"
-Steven Spielberg
Det neste som skal ses her er Spielbergs verdon.. Gleder meg.!![]()
innacle studio 9 og fantasi, Alt du trenger!
Gleder meg til den kommer ja![]()
man who casts no shadow has no soul.
jeg syns den ser grisefet ut jeg.
gleder meg sjukt til å se den ass![]()
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Ahaha, den første ser ut som den type data spill vi hadde på nittitallet, Phantasmagoria og lignende![]()
Nei, gi oss Tom'ern med en Spielberg vri.
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Bokmerker