Jeg tror det blir utrolig bra!!!
Jeg gleder meg som den ungen jeg er!!!
Blizzard og Legendary Pictures har blitt enige om å lage film utifra pc-spillet Warcraft. De har fått folkene bak Superman Returns og Batman Begins til å lage filmen. Info om hvem som skal spille i filmen, regissør og realese dato kommer i løpet av måneden.
For mer informasjon, les her: http://www.blizzard.com/press/060509.shtml
Hva tror dere om dette?
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Jeg tror det blir utrolig bra!!!
Jeg gleder meg som den ungen jeg er!!!
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Høres absolutt interessant ut.![]()
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Den blir sikkert bra!
syntes forsatt dem skal lage en film av Metal Gear Solid i stede!
eller kanskje av Ghost Recon Advance Warfighters!
Splinter Cell lages joHitman lages også... + at dem planlegger Max Pain. nei og nei! detter kommer til å bli noen storfilmer
he meaning of justice can change from one day to the next.
A professional solider never brings justice into the battle.
So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.
Warcraft som film! det kan umulig bli dårlig![]()
Det er snakk om at Halo skal filmatiseres også! Det er kos 8)Opprinnelig postet av drunkenM
man who casts no shadow has no soul.
Street Fighter
Mortal Kombat
Doom
House of the Dead
Alone in the Dark
BloodRayne
In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale
Postal
Far Cry
Resident Evil
Resident Evil: Apocalypse
Resident Evil: Extinction
Silent Hill
Max Payne
Splinter Cell: The Movie
Hitman
Halo
Metal Gear Solid
Spy Hunter: Nowhere to Run
Castlevania
Untitled Warcraft Project
Jeg unlater å ta med AVP: Alien vs. Predator, selv om det også egentlig er løslig basert på dataspillet med samme navn. Min barndom gikk i stykker når jeg så Doom-filmen. Eneste som er igjen nå er Duke Nukem, Pac-Man og Tetris. Dog, dette vil Boll ødelegge! Kanskje jeg er ytterst pessimistisk, men ser man over listen med "computergames2movies" så er det ingen grunn til å tro at Hollywood noensinne gang vil klare å lage en film basert på et dataspill uten å rævkjøre fans av spillet. Jeg er glad jeg ikke har spilt Playstation og Xbox, for da kan jeg i fred og ro nyte en dårlig film uten å frykte et voldtektsforsøk på barndommen min.
Anywho, hvis jeg mangler noen filmer på lista, feel free to add more!
enten så blir filmen bøff eller bra..
glede meg t duke nukem filmen
<3
.G , yo
Tror at en 3d animasjonsfilm kunne ha blitt bra hvis det ble gjort på rett måte, feks noe som ligner på cinematic filmen i WoW [ame=http://youtube.com/watch?v=GFTWDJ25zdc]HER[/ame]
Er litt skeptisk til ideen for nesten alle spill som blir gjort om til film blir dårlig. (Gjelder også film som blir gjort om til spill)
Edit: Jokke sjekk PM
Jeg har ingen store forventinger til filmene. Noen av spillene har jo greie historier, bare Hollywood ikke rævkjører den. Men husk, Hollywood kjøper ikke spillenes historie pga historiene - det er pga ekstra penger fra fans...
Eneste som er bra med de fleste spillfilmene, er bedre grafikk, hehe
Kanskje ikke så rart, vrient å lage en film som gir mening om en rund, sulten fyr som blir jaget av spøkelser, eller om en som stabler sammenmurte murstein hele dagen. :POpprinnelig postet av dahlskebank
Bokmerker