Jeg vurderer egentlig å bli filmskaper i virkeligheten i stedet. Dette blir som å løfte vekter på GameBoy; jævlig lite vits.
Dette er et ganske genialt online spill.
Noen andre her inne som spiller?
Kansje vi kunne starte en tråd, der vi kan diskutere spillet, å hjelpe hverandre.
For de som ikke spiller, er dette et spill om å starte ditt eget film produksjons firma, der du må lage spille filmer, sette sammen crew o.s.v
Begynn å spill i dag:P hehe
http://www.fantasyfilmmaker.net
Jeg deler gjerne min lille erfaring med spillet.
Jeg vurderer egentlig å bli filmskaper i virkeligheten i stedet. Dette blir som å løfte vekter på GameBoy; jævlig lite vits.
Jeg tror seriøst dataspill ikke skal diskuteres her. Ikke start noen tråder om dataspill med mindre det gjelder en filmatisering av dem. Spillet hørtes veldig likt ut med Molyneux sitt The Movies... jeg ventet i spenning på at det spillet skulle komme, gledet meg noe helt sinnsykt, men når det først kom ga jeg faen. Det fordi da hadde jeg endelig begynt å lage ekte forsøk på filmer, med ekte mennesker, og hvorfor skal man da sitte og suppe med noe digitalt møkk? Det er en slags unnasluntring for folk som vil lage film, men som ikke tør eller ikke får det til. Med mindre man faktisk kan lære noe om hvordan man regisserer folk, samler sammen ekte crew, bedriver god locscouting eller casting, eventuelt noe som helst innenfor fotodelen, så tror jeg det spillet er bortkastet tid for kreative sjeler.
Så du spiller ikke spill du? bare lager film? seriøst? Det e tids fordriv på siden av. Alle her inne spiller sikkert spill noen timer i uken, i stedenfor å lage film.
Liker dere ikke spillet? Si det heller.
Det går ikke ut over film skapingen i virkligheten. Det er et spill.
Alle spiller spill 8)
Jeg prøvde litt, men det var alt for mye stress. Gadd ikke å drive med sånt kødd, spesielt ikke når jeg kan lage film irl.
Se på det som spill bare, ikke noe du skal leve av for å si det sånn.
Det er kun gøy tidsfordriv.
Poenget her, slik jeg ser det, er at det er meningsløst å spille noe man kan gjøre i virkeligheten. Jeg spiller en del dataspill, men ikke The Sims og andre alternative liv. Jeg spiller helst spill hvor jeg kan skyte i stykker folk og monster, siden jeg ikke alltid har muligheten til det i mitt nitriste liv. Dette er jo da også gjerne det jeg lager filmer om, siden jeg ikke trenger å ha på film noe jeg kan oppleve på ordentlig.
Bare for du syns det er dønn kjedelig betyr det ikke at andre skal automatiskt synes det samme som deg lille venn.
Spillet er gøy, derfor spiller jeg det i værtfall.
takk. Dette spillet er ute av vår liga uansett va du sier.
Tror ikke du starter et firma med start kapital på 40 millioner dollar i hollywood med det første.
Det er et spill basert på å holde økonomien oppe.
Men uansett, noen liker det, noen gjør ikke.
Unkown? Hvordan går det? Spilt lenge?
Starta idagmorro
Bokmerker