Ja, men orddeling kan også være nyttig. F.eks. for å se forskjell på bil-demontering og bilde-montering![]()
Vil bare påpeke at det heter "Forumfunksjoner og spørsmål". Orddeling er en av de mest hyppige sykdommene nå for tiden. :wink:
Admin edit :
Fiksetops:
Ja, men orddeling kan også være nyttig. F.eks. for å se forskjell på bil-demontering og bilde-montering![]()
color=green]Jeg jobber til daglig som [/color]filmskaper, kunstner, danseinstruktør, grafisk-/webdesigner og er aktiv danser/sanger/aktør. Hjemmeside[/url].
Takk for det, Pelle
Men jeg synes ikke vi skal ødelegge forumet ved å begynne å påpeke skrivefeilene til hverandre. Det er nok av tråder i andre fora som har blitt ødelagt av sånt. Og de som henger seg opp i sånt ville fått nok å gjøre på dette forumet... ref. og/å - feil , orddeling, sms-språk etc...
ill pipe for beer!
Hey! De fikset det.
color=green]Jeg jobber til daglig som [/color]filmskaper, kunstner, danseinstruktør, grafisk-/webdesigner og er aktiv danser/sanger/aktør. Hjemmeside[/url].
kjetilr: Jeg sier ikke at vi skal hakke på forum-innlegg, men jeg synes i hvert fall at administrasjonen kan skrive riktig på navnene til de forskjellige under-foraene. Det er du vel enig i? :wink:
Se her ja, nå er vi i gang...
Joda, jeg er enig. Skal ta det opp med han som har skrevet teksten her på forumet.
ill pipe for beer!
Bokmerker