Hadde også lyst på en slik ting... bare turte ikke å poste den ut :?
EDIT: da foreslår jeg at vi lager en ny post, eller heller ett nytt forum eller noe. da kan må jo ha topic med "månedens medlem januar" og månedens medlem "mai" etc etc.
Jeg har et forslag som jeg bare slenger ut i luften... Og det er forslaget om å kåre månedens bruker...
Hvem som skal kåre det og hvordan er ikke det jeg er mest interessert i, men jeg er bare nysgjerrig på om det kunne vært mulig å gjøre dette?
Hva som skal legges til grunn for å kåre "månedens bruker" kan være flere ting... F.eks. filmer en har lagd, hjelp på forumet (moderatorer osv), folk som hjelper folk på forumet, personer som er flinke til å gi tilbakemeldinger osv... Det kan være så mangt...
Jeg vil også si hvem jeg mener fortjener den første "månedens bruker" og det er incanus... Han har vel uten unntak bidratt med svar og hjelp for andre i nesten hver eneste post han har postet...
Men det var bare min mening. Måtte bare nevne det...
Hadde også lyst på en slik ting... bare turte ikke å poste den ut :?
EDIT: da foreslår jeg at vi lager en ny post, eller heller ett nytt forum eller noe. da kan må jo ha topic med "månedens medlem januar" og månedens medlem "mai" etc etc.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Takk for det, men trur ikkje eg fortjener det. Har for den saks skuld verken lagt ut nokon av mine eigne filmar (ikkje at det er mange av dei), eller vore noko flink til å gje tilbakemelding på andre sine filmar.Opprinnelig postet av HenrikSolberg
Har stort sett berre svart på dei tekniske spørsmåla eg kan gje eit slags svar på. Har nok ikkje alltid vore like bra...
Hva er formålet med det egentlig? Uansett var incanus den første jeg tenkte da jeg så på tittelen
Etter min mening er det kanskje bedre med "månedens film"? Da kommer kanskje enda flere filmer hver måned. Eller iallfall starte minuttkonkurransen igjen?
God ide?
kanskje du kan lage en avstemning?
ttp://www.effektsiden.moo.no/
Genialt!.
Kjempe bra forslag syns da jeg.
Tenkte først på Henrik Solberg når jeg så tittelen.
Han har jo et spennende film prosjekt på gang.
Han holder oss veldig oppdatert angående Domino.
Han har startet og holder styr på video marathonet.
Han er aktiv og seriøs.
Og har nå nettopp kommet med et godt forslag.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Har selv hatt denne ideen, men i likhet med remi - ikke turt å poste den ut...
Første navnet som datt inn i hodet mitt var hvertfall incanus, han har jo hjulpet oss alle og gitt oss svar på det aller meste!
(Incanus, eg forgudar deg, du er vel den einaste her som skriv nynorsk! Selv er eg medlem av mål-ungdommen og greier, men klarer berre ikkje skrive nynorsk sånn til kvardagsleg)
Jeg stemmer for at dette blir noe av, og at incanus eller HenrikSolberg havner høyt på lista![]()
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Måndens bruker høres bra ut. Jeg sier Incanus, Melwasul eller Henrik Solberg.![]()
Treng vel ikkje vere vanskelegare enn at ein eller to lager ei liste på t.d. 3-5 medlem, og lager eit innlegg med ein poll.
Min stemme går til HenrikSolberg.
Hadde egentlig tenkt at dette var noe "ledelsen" kunne gjøre jeg da slik at det ikke ble fientligheter og slikt mellom brukere... Men de vil kanskje ta på seg færrest mulig oppgaver...
Jeg vet egentlig ikke jeg, bare babler i vei egentlig... Men en poll hver måned hadde kanskje ikke vært dumt nei... Men hvem skal i tilfelle trekke kandidater?
Bokmerker