Viser resultater 1 til 6 av 6
    Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Forumets regler.

Nå fikk jeg akkurat en advarsel, etter å ha diskutert i filmcrewspilbor sin post.
    siden dette er noe som angår alle, siden tydeligvis hvem som helst som poster hva som helst kan få en slik advarsel, så velger jeg å gjøre det offentlig.

Hei Ustabil-Kim,

Du har mottatt en advarsel for upassende oppførsel (ref: Sv: Morsomt intervju jeg har laget burde ta en titt på det). Vennligst les gjennom forumreglene, og følg disse heretter. Dersom du fortsetter å bryte reglene, vil du bli utestengt med tidsbegrensning eller permanent.

Med vennlig hilsen,
    administratorene på Norsk Amatørfilmforum.

Da begynner jeg å lure, hva gjorde jeg galt? brukte jeg for mange smilyes? er moderatorene kristne hiphoppere? isåfall vil jeg vite hva jeg har gjort feil, slik at det ikke gjentar seg at jeg noen gang bruker mine 22år gamle moralske evner til å skrive her igjen. Og jeg setter pris på om svaret kommer her, slik at de andre som også tar seg tid og gidder å skrive her, ikke gjør samme feil. Og det hjelper ikke å henvise til regler, uten å vise til en "paragraf" i reglene. Skal politiet sende deg en bot, og skrive, "du har vært slem, les norges lover og finn ut hvorfor".

Dette forumet går downhill, og dette er et bevis på det.

Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Madla, stavanger
    Svar
    433

Standard Sv: Forumets regler.

Bra! Er helt enig! Jeg synes mange av filmcrewspilbor sine kommentarer og poster er helt idiotiske. Synes heller det er han som skal få utestengelse på grunn av bumpinga og den utakknemlige oppførselen hans. Ikke for å hakke ned på han, men jeg syns han har gått for langt.

Og Kim har trossalt vært på forumet i mange år nå, hvorfor skulle han utestenges?

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2008
    Svar
    85

Forumet her er jo helt latterlig, skulle tru det var drivd av "kristne hiphoppere" ja.

Tror virkelig at de nerdene som er moderatorer her gosser seg noe jævlig over å være internett politi.

Rear Admiral (Ambassador) alekstef2 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,294

1. Reaksjoner på moderering SKAL foregå via PERSONLIG MELDING med den aktuelle moderatoren.
    2. Grunnen til at du fikk en advarsel var at du fortsatte å skrive usaklige ting i tråden. Filmcrewspillbor har fått sin dose med advarsler, men hva som skjer med vedkommende er opp til administrasjonen, ikke dere.
    3. Meldingen du fikk er en standardmelding som blir sendt til alle som får tildelt en advarsel; det er helt åpenbart at man ikke blir utestengt for å ha postet ett off-topic innlegg etter advarsel. Advarselen du fikk medførte ingen konsekvenser, det er simpelthen en muntlig påminning.

Tillater meg å vise til forumreglene paragraf 5, siden du tydeligvis er for late til å lese selv:
    Hold deg til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Forumet skal ikke benyttes til privat småprat.
    og paragraf 9:
    Respekter moderator. Moderator her er for å holde orden i forumet. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via Privat Melding [PM]. Hetsing og uthenging av moderator fører til utestenging uten varsel. Klager skal være begrunnet, saklige og i beherskede vendinger.
    Flere reaksjoner? PM!

Captain
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Akershus
    Svar
    714

Jeg fikk også den advarselen...

Hva mener dere med at forumet går downhill? Dette forumet er det beste forumet på nettet =) Ikke proppet med folk eller flaming. Men siden Filmcrewspillbor kom ble det dårlig stemning. Han er rett og slett ikke en forum-person.

Sitat Opprinnelig postet av Aleksander Steffensen Vis post
    2. Grunnen til at du fikk en advarsel var at du fortsatte å skrive usaklige ting i tråden. Filmcrewspillbor har fått sin dose med advarsler, men hva som skjer med vedkommende er opp til administrasjonen, ikke dere.
    Folk ga han advarsler, men så nevnte han at han hadde fått mere views noensinne osv. skjønn at det er provoserende.

Tom
    Tom er offline
    Fleet Admiral (Proprietor) Tom sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Sted
    Moss
    Svar
    497

Saken er tatt opp med vedkommende, og blir ikke videre diskutert her.
    Vi tar imidlertid gjerne i mot tips om upassende oppførsel på forumet. Det skaper som du skriver en dårlig stemning.

Også er det ikke sånn at vi ønsker at alle skal føle seg totalt overvåket på forumet og være redd for å skrive relativt fritt i frykt for å få advarsler og represalier. Om du opplever det slik, Ustabil-Kim, så beklager jeg så mye for det.

Varslingssystemet er til for å gjøre moderering av forumet enklere og for at vi raskere skal kunne fange opp og følge brukere som ikke oppfører seg.

Skulle det være flere spørmål rundt dette, send meg gjerne en PM.
    Administrator
    Norsk Amatørfilmforum

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •