Viser resultater 1 til 7 av 7
    Commander
    Medlem siden
    Aug 2003
    Svar
    433

Standard GMT + 10 hours

Er det flere enn meg som irriterer seg over at klokkeslett og ofte også datoen blir feil på alle innlegg fordi dette nettstedet opererer med tiden GMT + 10 hours? Det kan da ikke være så vanskelig å få klokka til å gå riktig?

Commander
    Medlem siden
    Jul 2003
    Sted
    Moss
    Svar
    382

Standard GMT + 10 hours

Helt riktig, det er ikke så vanskelig å få klokka til å gå riktig, Rocambole.

Og du stiller den til den tidssonen du vil ha den i profilen din.

Dvs... velg Din Profil fra menyen på venstre side av skjermen. Nest nederste feltet i avsnittet "Preferences" står det Timezone.

Så det er ikke vår feil at klokken din ikke går riktig. Og det hadde vært flott om poster vedrørende funksjonaliteten til forumet blir rettet i en litt hyggeligere tone.

Men jeg kan sjekke om vi kan stille inn default timezone to gmt +1 så slipper folk å gjøre dette på profilen sin selv.

-Kjetil (som har hatt en dårlig helg og er ikke i så godt humør, dessuten er det mandag)
    ill pipe for beer!

Evil_Ash
    Guest

Standard GMT + 10 hours

Hahaha. Rocambole dreit seg ut! :lol:

Kyrre
    Guest

Standard GMT + 10 hours

Hehe, jaja, takk til Kjetilr for å nevne hvordan en får nøyaktig klokke, for jeg må inrømme at jeg også irriterte meg over feil klokkeslett på postene. ops:

Commander
    Medlem siden
    Aug 2003
    Svar
    433

Standard GMT + 10 hours

Takk til kjetilr for infoen. Nå ser alt så meget bedre ut. Det forbauset meg jo en smule at kjetilr syntes jeg holdt en lite hyggelig tone i min melding, men forklaringen kom litt nedenfor der han innrømmet å være i dårlig humør.

Takk til Kyrre som bekreftet at jeg ikke var alene om å "drite meg ut", som Evil_Ash kaller det. Det kan jo skje den beste. Tror til og med Evil_Ash har gjort det et par ganger.

Evil_Ash
    Guest

Standard GMT + 10 hours

Sorry Rocambole, du dreit deg ikke ut. Det kan jo skje med den beste. Jeg bare tullet jeg..

Commander
    Medlem siden
    Jul 2003
    Sted
    Moss
    Svar
    382

Standard GMT + 10 hours

Hehe, jeg også gjorde det grenseløst lenge med en gang vi startet opp forumet.

Har sjekket opp innstillingene for default timezone nå, og de står faktisk til norsk tid. Hvorfor det ikke fungerer er en annen sak... Sjekker det opp videre.

Hepp!

-Kjetilr
    ill pipe for beer!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •